تحصیل در ایرلند

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    تحصیل در ایرلند کشوری است که می توان گفت یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان به حساب می آید و سطح بالایی از آموزش و پرورش که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است را ارائه می دهد ، ترکیب فوق العاده آموزش و پرورش با شهرهای تاریخی و مناظر زیبا ، یک تجربه منحصر به فرد است.

    اگر هدف شما مهاجرت تحصیلی به ایرلند است پس از مطالعه این مقاله ، با مشاوران موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین تماس بگیرید.

    بررسی دلایل تحصیل در ایرلند

    بیش از دو دهه است که موسسات علمی ایرلند از طریق ارائه هزاران برنامه تحصیلی ، دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کنند.

    ایرلند هم اکنون از 35،000 دانشجوی خارجی متعلق به 160 کشور جهان ، در دانشگاه هایش پذیرایی می کند ، مردم ایرلند خونگرم هستند و دوبلین ( پایتخت ایرلند ) چندین بار به عنوان دوستانه ترین شهر جهان انتخاب شده است.

    همچنین ، از آنجا که ایرلند بسیار نزدیک به انگلستان است ، شما به راحتی می توانید به شهرهای بزرگ مانند لندن ، ادینبورگ و گلاسکو سفر کنید.

    کشور ایرلند در ساحل غربی اروپا قرار دارد و یکی از اعضای اتحادیه اروپا است ، افرادی که طبیعت ، ادبیات و تاریخ باستان را دوست دارند ، واقعا از تحصیل در ایرلند از تحصیل لذت خواهند برد.

    بسیاری از شهرهای خارج از دوبلین برای حفظ میراث ثروتمندانه خود تلاش می کنند و شما فرصت های زیادی برای کشف کشور خواهید داشت.

    ایرلند تنها کشور انگلیسی زبان در منطقه یورو است ، در حالی که زبان ایرلندی هنوز یک زبان رسمی است اما امروزه هرکسی در ایرلند به زبان انگلیسی صحبت می کند.

    مزیت تحصیل در یک دانشگاه ایرلندی

    دانشگاه های ایرلند آموزش های درجه اول را در یک محیط سنتی ، در عین حال مدرن ارائه می دهند ، در سراسر ایرلند دانشگاه و موسسات تکنولوژیکی متنوعی وجود دارد که می توانید درخواست آنها را بدهید.

    بعضی از زمینه های اصلی دانشگاه های ایرلند شامل علوم طبیعی ، فن آوری ، اقتصاد و علوم انسانی می شوند ، دانشگاه های ایرلند در 1٪ از موسسات تحقیقاتی جهانی شرکت می کنند و مدارک تحصیلی ایرلندی معادل انگلستان است و ارزش یکسانی برای کار در کشورهای منطقه دارد.

    دانشگاه های ایرلند ابتکار عمل هزینه های رایگان برای دانشجویان اتحادیه اروپا را انجام می دهند و کسانی که واجد شرایط باشند را برای جلوگیری از پرداخت هزینه های تحصیل راهنمایی می کنند.

    ایرلند خانه ای برای شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت است که این خود دلیلی برای شهرت و اعتبار ایرلند می باشد ، بنابر دلایل ذکر شده ، پیشنهاد تحصیل در ایرلند ، توصیه ای ایده آل از مشاروان موسسه مهاجرتی MIC برای متقاضیان تحصیل در اروپا می باشد.

    تحصیلات عالی در ایرلند

    تحصیل در ایرلند شامل دانشگاه ها ، کالج های تخصصی ( ارائه دوره ها در یک موضوع واحد ) و موسسات فن آوری است ، این افراد نه تنها دوره های آموزشی در زمینه فن آوری را ارائه می دهند ، بلکه طیف گسترده ای از برنامه های حرفه ای را در موضوعاتی چون هتل داری ، بهداشت و درمان ، داروسازی ، رسانه ، پارچه ، بازاریابی و بسیاری موارد دیگر پوشش می دهند.

    تحصیلات عالی در ایرلند

    هفت دانشگاه عمومی ایرلند در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در میان 700 برتر دانشگاه های خارج از کشور قرار دارند و همچنین این کشور دارای هفت کالج خصوصی است که از کالج کوچک بورن ، که تنها 200 دانش آموز دارد تا مدرسه بزرگ بازرگانی دوبلین که دارای 9000 دانشجو محسوب می شود ، در دسترس می باشد.

    در ادامه اسامی برخی از کالج ها و دانشگاه های برتر ایرالند آورده شده است:

    • کالج ترینیتی دوبلین
    • کالج دانشگاه دوبلین
    • دانشگاه ملی ایرلند، گالوی
    • دانشگاه کالج کرک
    • دانشگاه ایالتی دوبلین

    تحصیل در مقطع لیسانس در ایرلند

    مدت زمان تحصیل در ایرلند در مقطع کارشناسی چهارسال است و دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی اجازه کار تا بیست ساعت در هفته خواهند داشت.

    متقاضیان برای پذیرش در این مقطع باید گواهی دیپلم به همراه ریز نمرات ترجمه شده ونمره زبان آیلتس ( حداقل نمره 6 ) را به دانشگاه ارائه دهند.

    توجه داشته باشید که دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی ، باید شرایط پذیرش مقطع فوق لیسانس را برآورده کنند ، برای مثال سطح زبان بالاتری نیاز دارند و همچنین باید در آزمون اختصاصی به نام HPAT شرکت کنند.

    تحصیلات تکمیلی در ایرلند

    تحصیل در ایرلند در مقطع فوق لیسانس و دکترا نیاز به تلاش بیشتری برای نمره زبان بین المللی دارد ، برای کارشناسی ارشد نمره زبان 6.5 و برای تحصیل در مقطع دکترا نمره زبان آیلتس حداقل 7 مورد نیاز است.

    تحصیل در مقطع فوق لیسانس حداقل دوسال . در مقطع دکترا حداقل سه سال به طول می انجامد ، دانشجویان متقاضی تحصیل در این دو مقطع علاوه بر دروس تئوری و آزمون های کتبی ، ملزم به گذراندن چندین واحد دروس عملی و انجام کارهای پژوهشی هستند.

    دانشجویانی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های ایرلند شوند ، از تمامی خدمات تحصیلی و بیمه و درمان ایرلند برخوردار خواهند شد ، متقاضیان تحصیل دکترا در ایرلند ، به دلیل وجود موارد متنوع بورسیه تحصیلی ، از شانس پذیرش بالایی برخوردار است.

    هزینه تحصیل در ایرلند

    گرفتن مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد در ایرلند یک تجربه عالی برای توسعه حرفه ای شما است ، اما گران تر از سایر نقاط اروپا است ، هر چند کم هزینه ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل ، پیشتر در این سایت بررسی شده است.

    البته اینکه شما در نهایت چقدر پرداخت خواهید کرد به تعداد زیادی از عوامل بستگی دارد ، هزینه تحصیل در رشته های علوم پایه و رشته های مهندسی ، هنر و علوم انسانی 10000 تا 23000 یورو در سال برآورد شده است.

    هزینه تحصیل در ایرلند

    طبق تحقیقات مشاروان ما در موسسه مهاجرتی مهرآفرین ، هزینه تحصیل در رشته های پزشکی به مراتب بیشتر از سایر رشته ها بوده و مبلغی در حدود 45000 تا 52000 یورو در سال پیش بینی می شود.

    هزینه زندگی نیز بسته به جایی که در آن اقامت دارید ، متفاوت است اما انتظار می رود از سالانه 7،000 تا 12،000 یورو باشد.

    اگر متقاضیان شهرهایی غیر از دوبلین را انتخاب کنند ، مطمئنا هزینه ها تا حدی کاهش پیدا خواهد کرد ، ابتکار هزینه های رایگان در ایرلند بسیار فعال است و هزینه های تحصیل شما توسط اداره آموزش عالی ایرلند مورد بررسی قرار گرفته و به دانشگاه ارائه می شود.

    توجه داشته باشید که برای واجد شرایط بودن برای طرح هزینه های رایگان باید حداقل در سه سال گذشته در اتحادیه اروپا زندگی کرده باشید.

    انواع بورسیه تحصیلی در ایرلند

    صدها بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی از منابع متنوعی مانند دولت ایرلند ، موسسات عالی آموزش عالی ایرلند و سایر سازمانها وجود دارد.

    اینها صرفا به دلایلی از سازمانهای فردی است که معیارهای خود را برای واجد شرایط بودن تعیین می کنند ، در ادامه به برخی از این بورسیه ها اشاره شده است؛

    • برنامه بورس تحصیلی سیزده ساله DIT
    • بورس تحصیلی موسسه فناوری گالوی مایو
    • بورس تحصیلی فولبرایت
    • بورسیه شورای تحقیقاتی علوم انسانی و علوم اجتماعی ایرلند ((IRCHSS
    • فرصت های تحصیلی دکترای حقوقی در DCU یک بورس تحصیلی 4 ساله برای دانشمندان برجسته PhD
    • بورس تحصیلی دانشگاه میونوت
    • بورس تحصیلی عالی UCC
    • بورس تحصیلی UCD
    • بورس تحصیلی تگزاس کالج دوبلین

    شرایط ویزای دانشجویی ایرلندی

    دانشجویان بین المللی باید قبل از سفر به ایرلند برای ویزای دانشجویی درخواست بدهند ، برای این کار ابتدا پیشنهاد تحصیل دانشجو توسط یک موسسه علمی پذیرفته شده باشد و قبل از روند درخواست ویزای خارجی برای تحصیل در ایرلند ، دانشجو نامه ای از موسسه خود دریافت کرده باشد.

    علاوه بر نامه پذیرش ، سفارت ایرلند مدارک هویتی معتبر به همراه نامه تمکن مالی ، گواهی سلامت پزشکی و عدم سوء پیشینه ، مدارک اقامتی مانند خوابگاه یا هتل و رسید پرداخت هزینه ویزا را از متقاضیان تحصیل در ایرلند درخواست خواهند کرد.

    شرایط ویزای دانشجویی ایرلندی

    توجه داشته باشید که تمامی مدارک ذکر شده در بالا باید به ترجمه گواهی های تحصیلی مقاطع پیشین و ریزنمرات تحصیلی الحاق شده باشند ، در غیر اینصورت ممکن است درخواست ویزای تحصیلی شما رد شود.

    کار در ایرلند پس از فارغ التحصیلی

    در سه یا چهار دهه گذشته ، پس از عضویت اتحادیه اروپا ، ایرلند به سرعت از فقیرترین کشور اروپا به قدرت اقتصادی اروپا تبدیل شد.

    اصلاحات ساختاری منجر به پیشرفت های قابل ملاحظه ای شده است و بسیاری از شرکت های چند ملیتی و به خصوص شرکت های فن آوری ، از جمله گوگل ، Airbnb ، Pfizer و دیگران برای ایجاد ستاد اروپایی خود به سوی ایرلند جذب جذب شده اند.

    بنابراین ، ایرلند فرصت های زیادی برای اشتغال فارغ التحصیلان با زمینه های بین المللی دارد ، اگر به تحصیل در ایرلند بپردازید ، پس از فارغ التحصیلی ، شانس خوبی برای پیدا کردن شغل دارید و اقامت در این کشور خواهید داشت.

    اگر شما علاقه مند به تحصیل در ایرلند هستید ، همین امروز با مشاوران موسسه مهاجرتی MIC در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید و مشاوره رایگان در خصوص امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل دریافت کنید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.