بهترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    تحصیل در خارج از کشور نه تنها یک راه عالی برای اضافه کردن مهارت های علمی دیگر به نمایه خود است ، حتی شرکت های مهم نیز ترجیح می دهند از یک دانشگاه معتبر بین المللی نیرو استخدام کنند . برای پیدا کردن بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان ، مشاوران تخصصی موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین در ادامه این مطلب کشور ها را براساس پارامترهای مختلف تجزیه و تحلیل کرده اند و بهترین کشور را که می توانید تحصیلات عالی خود را در آن دنبال کنید ، معرفی نموده اند .

    زیرساخت های بهتر ، آموزش با کیفیت و تمرکز بر تحقیق ، برخی از عوامل اصلی است که دانشجویان از آنها برای تحصیل در خارج از کشور استفاده می کنند . با این حال ، قبل از رسیدن به این تصمیم، هر دانشجو ، باید کشوری که قصد تحصیل در آن را دارد ، تجزیه و تحلیل کند .

    معرفی بهترين كشور ها برای تحصيل ايرانيان

    با داشتن دانشگاه های مختلف و آموزش های مبتنی بر تحقیق ، ایالات متحده آمریکا به عنوان یک نظام آموزشی عالی شناخته شده است . رویکرد متمرکز و ترجیح آنها به نوآوری آن را یکی از بهترین کشورها برای تحصیل و کار در خارج از کشور ساخته است . جدا از این استانداردهای زندگی این کشور نیز هر ساله بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی را جذب میکند .

    به غیر از ایالات متحده آمریکا ، انگلستان نیز دارای موسسات معتبر در جهان است . موسسات شناخته شده مانند کمبریج و آکسفورد و زندگی با کیفیت بالا آن را یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور کرده است . دانشگاه های معتبر انگلستان بیشترین فارغ التحصیلان کار در جهان را دارند .

    تحصیل در کانادا نیز امروزه مقصد ترجیحی جامعه دانشجویان بین المللی است . جدا از این وقتی صحبت از سیستم آموزشی می شود آلمان و استرالیا نیز از دیگر مقاصد برتر هستند . با تقریبا هیچ هزینه تحصیل و دانشگاه های پیشرفته ، آلمان مقصد مهمی برای دانشجویانی است که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند . همچنین تحصیل در دانشگاه های استرالیا که دانشگا ه های آن در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان در سال 2018 در بین 35 دانشگاه برتر جای گرفته اند بسیار جذاب است ، در ادامه این مقاله از موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین با برترین کشورهای جهان برای تحصیل ایرانیان آشنا می شوید.

    بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان بر اساس بودجه

    بودجه یکی از عوامل مهم در انتخاب کشور است . دانشجویانی که دارای محدودیت های بودجه هستند همیشه به تحصیل در دانشگاه های آلمان به عنوان اولویت اصلی خود نگاه می کنند ؛ با این وجود ، رقابت سخت نیست . علاوه بر این ، کشورهای نروژی مقاصد مطالعه مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی محسوب میشوند . کشورهایی مانند نروژ و لهستان که برای هرکسی بدون توجه به ملیتشان رایگان هستند .

    بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان بر اساس بودجه

    نروژ با زبان انگلیسی به عنوان یکی از محورهای تدریس و شیوه زندگی با کیفیت بالا می تواند مقصد ترجیحی برای پیگیری تحصیلات عالی باشد . دانشجویان فقط برای برخی از دوره های تخصصی باید هزینه پرداخت کنند . با این حال هزینه زندگی در نروژ می تواند در حدود 17،000 دلار در سال باشد .

    یکی از مقرون به صرفه ترین مقصد اروپا برای تحصیل در خارج از کشور لهستان است . دانشجویانی که می توانند به زبان لهستانی صحبت کنند نیاز به قبولی در امتحان ورودی برای تحصیلات عالی خود برای تحصیل در لهستان به صورت رایگان دارند . دوره های زبان انگلیسی نیز با هزینه تقریبا 2400 دلار تا 3700 دلار است . هزینه های زندگی نیز نسبتا پایین با حدود 7500 دلار آمریکا در دسترس است .

    پذیرش دانشجویان خارجی

    یکی از مهمترین نگرانی دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند ، تغییر مکان است . آنها همیشه این معضل را دارند که محیط اطراف ، فرهنگ ، سنت و آداب و رسوم متفاوت را بپذیرند . اگرچه آنها سعی دارند به فرهنگ آن ها عادت کنند اما هنوز پذیرفتن برای آنها بسیار مهم است . کشورهایی مانند ایالات متحده که سرزمین مهاجران است به عنوان دوست برای خارجی ها محسوب می شود .

    این کشور در حال حاضر دارای نسبت قابل توجهی از جوامع مختلف از سراسر جهان است . بنابراین ، نمی توان در این کشور خارجی احساس تنهایی کرد . به غیر از این نیز سرزمین فرصت ها نامیده می شود . با توجه به اقتصاد عظیم آنها ، دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود ، فرصت های فراوانی دارند .

    گرچه کشورهای مانند استرالیا ، انگلستان ، کانادا و نیوزیلند دارای فرهنگ های قومی مشابه هستند و همچنین مجموعه ای از فرصت های تحصیلی را ارائه می دهند ، دانشجویان هنوز در مورد کشورهایی مانند انگلستان و استرالیا نگران هستند . با توجه به رویدادهای اخیر مربوط به نژادپرستی ، دانشجویان در مورد استرالیا شک و تردید کرده اند .

    زندگی و شغل ایرانیان در خارج از کشور

    تحصیل در خارج از کشور ، تجربه فراوانی از زندگی در خارج از کلاس را ارائه می دهد . اکثر دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می روند پس از فارغ التحصیلی به خانه باز می گردند . دیگران با امید ماندن و کار در آن کشور پس از دانشگاه ، مقصد خود را انتخاب می کنند .

    دانشجویانی که برای تحصیل به خارج از کشور می روند همیشه به دنبال یافتن کارهای بین المللی هستند . این همچنین به آنها کمک می کند تا بخش عمده ای از هزینه تحصیل خود را به دست آورند . کشورهای مختلف با ایجاد تغییرات در سیاست های مهاجرت خود و قوانین سختگیرانه برای خارجی ها را انجام می دهند . با این وجود ، متخصصان ماهر و دانشجویان واجد شرایط ، از فرصت های کاری پس از تحصیل بهره مند خواهند شد ، در این خصوص می توانید اطلاعات تکمیلی را از مشاوران ما در موسسه مهاجرتی MIC بخواهید.

    بهترین کشورهای تحصیلی برای ایرانیان

    به طور کلی ، ادعا می شود که در انگلستان فرصت های کاری بیشتری برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد . با این حال ، حقیقت این است که فرصت ها هنوز وجود دارد اما قوانین اکنون سخت تر شده اند . در حال حاضر یکی از بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان ایالات متحده آمریکا است . ورود رژیم ترامپ و تجدید نظر سیاست های مهاجرت تاثیر قابل توجهی بر دانشجویان بین المللی ندارد .

    در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند 12 ماه پس از اتمام تحصیل، اقامت داشته باشند و کار کنند . علاوه بر این ، برای دانشجویانی که برای آموزش STEM می روند این مدت 24 ماه است . اقتصاد بزرگ آمریکا، آن را به عنوان مقصد ترجیحی برای متخصصان ماهر در سراسر جهان می سازد .

    تصمیم ایرانیان در خصوص مهاجرت

    تصمیم ایرانیان در خصوص مهاجرت

    امروزه گزینه های زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد . با وجود مقاصد تحصیلی محبوب در خارج از کشور رقابت با یکدیگر برای داشتن بیشتر دانشجویان بین المللی ، تصمیم گیری می تواند سخت باشد . اما کجا بهترین مکان برای تحصیل در خارج از کشور است ؟

    این یک سوال ذهنی است و دانشجویان اغلب در مورد آن گیج می شوند و شک و تردید دارند . ممکن است وسوسه شويد که به دوستانتان و آشنایان گوش کنید و بر اساس تجربه آن ها پیش روید . اما حقیقتا علاوه بر موراد ذکر شده در بالا نکات ظریف دیگری نیز وجود دارد که انتخاب شما را محدود تر می کند .

    در این راستا برای انتخاب بهترین کشورها برای تحصیل ایرانیان ، همواره موسسه مهاجرتی MIC در کنار شما حضور خواهد داشت تا مشاوران ما کلیه نکات را بازگو کنند و بر اساس شرایط موجود خودتان بتوانید بهترین انتخاب را برای تحصیل در خارج از کشور داشته باشید . برای شناخت امن ترین کشور های دنیا برای تحصیل در خارج با مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید .

    2 دیدگاه
    1. حسام نوشته:

      سلام،من ۱۹سالمه ،آیلتس ۸دارم ،رتبه کنکور ریاضی ۱۸۹شدم من در دبیرستان تیزهوشان تحصیل کردم ،الان دانشگاه تهران کامپیوتر میخونم،اکثر استاد هام گفتن شرایط خوبی برای مهاجرت دارم آیا امکان پذیرش در دانشگاه رنک زیر ۳۰ در یکی از رشته های پزشکی یا دندان پزشکی یا مهندسی کامپیوتر یا مواد و متالورژی بگیرم ؟؟؟ من دروس زیست شناسی،ریاضی،فیزیک،شیمی،انگلیسی بصورت کامل بلدم یعنی در کنار اینکه در رشته ریاضی بودم زیستم رو هم با معلم یا گرفتم ،معدل دیپلمم۲۰شده و یک مقاله isiنوشتم در زمینه زیست شناسی

      1. مشاور مهاجرت تحصیلی نوشته:

        با سلام

        با توجه به رزومه مناسبی که دارید در دانشگاه های مناسب در کشورهای مختلف از جمله کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه،اتریش، اسلواکی، مجارستان ،لهستان،هلند، سوئد و…. امکان پذیرش تحصیلی برای شما فراهم است. البته در نظر داشته باشید که تحصیل در مقطع بچلر در برخی کشورها صرفا به زبان بومی امکان پذیر است.

        با تشکر از سوال شما

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.