اقامت نیوزلند پس از تحصیل

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    نیوزلند یکی از کشور های مناسب برای تحصیل در خارج از کشور است که دارای 63 موسسه آموزش عالی است . تعدادی از دانشگاه های این کشور در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد اما متاسفانه به دلیل فاصله بسیار این کشور با ایران مزایای تحصیل و زندگی در آن ناشناخته مانده است . یکی از مزیت های تحصیل در این کشور امکان دریافت مجوز اقامت موقت و دائم بعد از اتمام تحصیل در این کشور است . در این مقاله موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین ، اقامت نیوزلند پس از تحصیل را بررسی کرده اند .

    نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است این کشور فاصله زیادی با دیگر خشکی های کره زمین دارد . نزدیک ترین همسایگان این کشور از شمال جزایر تونگا ، فیجی ، نیوکالدونیا هستند . مساحت این کشور بالغ بر 268 کیلومتر مربع است و جمعیت بالای چهار میلیون نفر دارد . پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور به ترتیب ولینگتون و آوکلند نام دارد . دلار زلاندنو به عنوان واحد پول این کشور و دو زبان انگلیسی و مائوری به عنوان زبان رسمی این کشورشناخته می شوند .

    بررسی اقامت نیوزلند پس از تحصیل

    روش های قانونی مختلفی برای دریافت مجوز اقامت موقت و پس از آن اجازه موقت دائم در این کشور وجود دارد . فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیوزلند می توانند پس از اتمام دوره تحصیل خود با استفاده از یکی از روش های قانونی برای دریافت مجوز اقامت موقت اقدام کنند و پس از گذشت پنج سال و در صورت اقامت مداوم در این کشور برای دریافت مجوز اقامت دائم نیوزلند اقدام کنند .

    نیوزلند یکی از کشور های مناسب برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور است . بسیاری از علاقه مندان مهاجرت به این کشور مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند و با پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام می کنند .

    بسیاری از دانشجویان محصل در دانشگاه های نیوزیند خواهان اقامت نیوزلند پس از تحصیل هستند . روش های مختلفی برای دریافت مجوز اقامت در این کشور وجود دارد که هر دانشجو می تواند با توجه به شایستگی ها و علایق خود از آن ها بهره مند شده و در این کشور اقامت داشته باشد .

    اقامت نیوزلند پس از تحصیل از طریق کار

    فارغ التحصیلان دانشگاه های نیوزلند می توانند پس از اتمام دوره تحصیل خود برای دریافت ویزای کار اقدام کنند . آن ها می توانند تا 3 سال پس از پایان تحصیل خود در صورتی که واجد الشرایط باشند درخواست دهند . یک ویزا کار پس از پایان تحصیل به مدت 1 ، 2 یا 3 سال بسته به سطح تحصیلات و محل تحصیل خود معتبر است . از اواخر نوامبر 2018 این 2 ویزای مختلف جایگزین می شود :

    • تحصیلات تکمیلی تحصیلی ( باز )
    • تحصیلات تکمیلی تحصیلی ( توسط کارفرما )
    اقامت نیوزلند پس از تحصیل از طریق کار

    برای دریافت مجوز کار در این کشور به یک پیشنهاد کاری نیاز است . کار فرما می تواند از جانب فرد متقاضی کار برای دریافت مجوز کار اقدام کند و پس از آن فرد ویزای دانشجویی خود را ویزای کار تغییر دهد . همه این موارد را می توانید با دریافت مشاوره و آگاهی از حقوق مهاجرت تحصیلی بدست آورید .

    تغییرات مثبت در قوانین کار بعد از تحصیل در نیوزلند

    دولت نیوزلند تغییرات بزرگی در تنظیمات اقامت نیوزلند پس از تحصیل اعمال کرده است که قوانین کار پس از تحصیل دانشجویان بین المللی را تحت تاثیر قرار می دهد . تغییرات عمده به شرح زیر است :

    • ویزای کار پس از تحصیل با کمک کارفرما در تمام سطوح حذف شوند ؛
    • یک ویزای کار آزاد بعد از تحصیل سه ساله برای دانشجو دوره کارشناسی و یا بالاتر ارائه شود ؛
    • یک ویزای کار آزاد بعد از تحصیل برای دانشجویان سطخ 4-تا 6 و افراد سطح 7 بدون مدرک ، با یک سال اضافی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد که در حال کار کردن برای ثبت نام با یک فرد حرفه ای یا تاجر هستند (به عنوان مثال ، فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد) ارائه می شود ؛
    • دانشجویان بین المللی که در سطح 8 تحصیل می کنند ( تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی ارشد ) باید در ناحیه لیست کمبود مهارت های بلند مدت تحصیل کنند تا همسر آن ها واجد شرایط برای ویزای کار آزاد باشد و در عوض فرزندان همسر آن ها واجد شرایط تحصیل رایگان در این کشور می باشند .

    اقامت نیوزلند پس از تحصیل از طریق ویزای مهاجر ماهر

    نیوزلند از افراد متخصص از سرتاسر جهان برای رشد اقتصادی خود استقبال می کند به همین دلیل یک نوع ویزا با عنوان ویزای مهاجر ماهر ( SMC ) به افراد واجد الشرایط ارائه می کند . این دسته شامل حداقل سیستم مورد نیاز بر اساس امتیاز است .

    متقاضی باید اطمینان حاصل کند که آیا پروفایل او واجد شرایط درخواست برای این برنامه است یا نه . مسیر مطالعه به کار یک پلت فرم عالی برای ابراز علاقه به SMC است ، به عنوان یک مهاجر معمولا می تواند امتیاز قابل توجهی را برای اشتغال به دست آورد .

    یک کاندید باید 160 امتیاز را برای انتخاب اتوماتیک به دست بیاورد . امتیازات به مدت دو یا چند بار در یک ماه بر اساس الزامات آنها برنامه ریزی شده است . برای واجد الشرایط بودن SMC پروفایل متقاضی باید حداکثر 100 امتیاز را کسب کند و با پیشنهاد شغلی مناسب می تواند یک امتیاز 140 دریافت کند .

    برای واجد شرایط بودن در سیستم SMC از عوامل مختلف مانند سن ، مهارت زبان ، آموزش و پرورش یا پیشنهاد شغل از سوی دولت نیوزلند ، پیشنهاد شغلی همسر ، همسر مدارک تحصیلی ، خانواده یا بستگان نزدیک نیوزلند استفاده می شود ، اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با ما در موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین تماس بگیرید.

    اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری پس از تحصیل

    یکی دیگر از روش های مناسب برای اقامت نیوزلند پس از تحصیل سرمایه گذاری است . دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیوزلند می توانند پس از اتمام دوره تحصیل خود و در صورت داشتن سرمایه مناسب در این کشور سرمایه گذاری و کار آفرینی کنند .

    اکثر مردم از ویزای کارآفرین شروع می کنند ، که به آن ها اجازه می دهد تا در نیوزلند بمانند و یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند . آن ها می توانند پس از شش ماه یا دو سال برای دریافت مجوزاقامت دائم تحت شرایط کار آفرینی در این کشور اقدام کنند .

    اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری پس از تحصیل

    مجوز اقامت کارآفرینی اجازه می دهد تا فرد را به طور دائم در نیوزلند زندگی کند ، البته به این شرط که کاری با رشد بالا و کسب و کار نوآورانه با پتانسیل صادرات در نیوزلند راه اندازی کرده باشد . دو روش واجد شرایط برای اقامت تحت این سیاست وجود دارد :

    • اقامت کارآفرین ( 2 سال ) – نیازمند راه اندازی و یا خرید یک کسب و کار موفق در نیوزلند است و فرد در این تجارت حداقل برای مدت دو سال کارآفرینی کرده است و این کسب و کار برای نیوزلند سودمند است .
    • اقامت کارآفرین (6 ماه) – این گزینه راه سریعتری را برای اقامت را فراهم می کند اگر حداقل 500000 دلار در کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده باشد و حداقل سه شغل جدید تمام وقت برای شهروندان یا ساکنان نیوزلند ایجاد کرده است .

    ویزای کاری کارآفرین نیوزلند

    این ویزای کار سه ساله از دو مرحله تشکیل شده است :

    • مرحله شروع : اگر درخواست فرد برای اقامت نیوزلند پس از تحصیل تایید شده باشد ، در ابتدا یک ویزای کار 12 ماهه به او داده می شود و به او اجازه می دهد در نیوزلند کسب و کار کند .
    • مرحله تعادل : هنگامی که فرد ثابت کرد گام هایی برای ایجاد کسب و کار خود برداشته است ، 24 ماه باقی مانده ویزای خود را دریافت می کند .

    شرایط لازم دریافت ویزای سرمایه گذاری و کار آفرینی نیوزلند

    • حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این کشور 100 هزار دلار ( به استثنای سرمایه کار )
    • 120 امتیاز یا بیشتر ، با امتیازات اختصاص یافته برای عوامل مربوط به موفقیت احتمالی کسب و کار و ارزش آن برای نیوزلند
    • طرح کسب و کار روشن
    • عدم سابقه ورشکستگی ، شکست کسب و کار و کلاهبرداری
    • سلامت ، شخصیت و الزامات تسلط به زبان انگلیسی

    اقامت نیوزلند از طریق ازدواج بعد از تحصیل

    فارغ التحصیلان دانشگاه های نیوزلند می توانند با ازدواج با یکی از شهروند نیوزلندی و یا فردی که دارای مجوز اقامت دائم این کشور است برای دریافت اقامت نیوزلند پس از تحصیل درخواست دهند . برای دریافت این نوع ویزا الزامات خاصی وجود دارد ، یعنی برای دریافت این نوع ویزا تسلط به زبان انگلیسی ضروری است .

    اقامت نیوزلند از طریق ازدواج بعد از تحصیل

    باید توجه داشت که این مجوز اقامت موقتی است ، اما بعد از گذشت سه سال از ازدواج و در صورت تداوم زندگی مشترک فرد می تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام کند . در طول این سه سال فرد می تواند در نیوزلند تحصیل و یا کار کند .

    در مقاله فوق تلاش گردید امکان اقامت نیوزلند پس از تحصیل بررسی و روش های قانونی دریافت مجوز اقامت بیان شود . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآفرین حاصل نمایید . کارشناسان ما امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل را به شما معرفی خواهند کرد و روش های قانونی مهاجرت را برای شما عزیزان شرح خواهد داد . برای دریافت مشاوره با دفاتر ما در تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.