اقامت انگلستان پس از تحصیل

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    انگلستان بخش بزرگی از دانشجویان بین المللی ( حدود 12 درصد ) را جذب خود کرده است . این کشور به عنوان سرزمین فرصت ها برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور محسوب می شود . اکثر دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند بعد از اتمام تحصیلات عالی خود در این کشور شروع به کار کنند . گزینه های زیادی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که خواهان اقامت در انگلستان هستند . در این مقاله موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین اقامت انگلستان پس از تحصیل را مورد بررسی قرار داده است.

    انگلستان به نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر گفته می شود که از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز مرز زمینی مشترک و از شمال غرب با دریای ایرلند و از شرق با دریای شمال مرز مشترک دارد . مساحت این کشور بالغ بر 13 کیلومتر مربع و جمعیت آن 54 میلیون نفر است که اکثر آن ها مسیحی هستند . پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور لندن نام دارد . زبان رسمی ساکنین این کشور زبان انگلیسی و واحد پول آن پوند استرلینگ نام دارد .

    بررسی اقامت انگلستان پس از تحصیل

    تحت قوانین فعلی در انگلستان فرد مجاز به اقامت در کشور برای مدت ویزای دانشجویی خود است . بر اساس همین قانون فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان می توانند تا 12 ماه پس از پایان دوره تحصیل خود در این کشور اقامت داشته باشند . در صورتی که فرد خواهان اقامت بیشتر است باید با استفاده از یکی از روش های بیان شده در این مقاله برای دریافت ویزای جدید اقدام کند .

    تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی که در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی انگلستان تحصیل می کنند ، برنامه ریزی می کنند که برای بقیه عمر خود در این کشور بمانند . البته این امر به شدت قابل انتظار است ، چرا که انگستان فرصت های عالی برای شروع یک زندگی جدید و موفقیت حرفه ای ارائه می دهد .

    اما ، قوانین خاصی برای هر فرد خواهان اقامت در این کشور وجود دارد که باید با آنها هماهنگ شد . بنابراین هر دانشجو باید از تمامی قوانین و روش های دریافت اقامت این کشور آگاهی داشته باشد . بهترین شهر انگلستان برای تحصیل در همین سایت بررسی شده است .

    تفاوت بین تابعیت و اقامت دائم انگلستان

    اولا باید تفاوت بین تابعیت و اقامت دائم را بدانیم . بر اساس تعریف ، شهروندی و اقامت دائم در هر کشور خاص می تواند متفاوت باشد . اقامت دائم به فرد فرصتی برای سفر به داخل و خارج از انگلستان بدون نیاز به پیگیری ویزا در هر سفر می دهد و افراد دارای مجوز اقامت دائم می توانند در انگلستان کار و تحصیل کنند .

    تفاوت بین تابعیت و اقامت دائم انگلستان

    در مقابل ، داشتن شهروندی انگلیسی بدین معنی است که فرد همه حقوق و مزایای شهروندان انگلستان را دارد . تمام این موارد را می توانید تحت عنوان حقوق مهاجرت تحصیلی از کارشناسان ما بپرسید .

    اقامت انگلستان پس از تحصیل با ویزای Tier 1

    اقامت انگلستان پس از تحصیل از راه های مختلف امکان پذیر است . ویزای کارآفرین فارغ التحصیل یک ویزای جدید است که جایگزین ویزای کار پس از تحصیل است که در سال 2012 باطل شد . این ویزا فرصتی عالی برای فارغ التحصیلان اخیر است که می خواهند در انگلستان بمانند اما نمیتوانند ویزای عمومی کار درجه 2 را دریافت کنند .

    متقاضیان این ویزا باید یک ایده کسب و کار داشته باشند و سپس این ایده را به یک موسسه عالی آموزش عالی انگلستان پیشنهاد کنند . اغلب موسسات آموزش عالی بیان شده در این بخش همان دانشگاهی است که دانشجو از آن فارغ التحصیل شده است .

    زمان درخواست برای اقامت انگلستان

    طبق دانسته های ما در موسسه مهاجرتی MIC ، سه دوره درخواست در طول سال وجود دارد که شامل فوریه ، ژوئن و نوامبر می باشد . علاوه بر تکمیل یک برنامه کامل و تجاری ، متقاضیان نیز باید برنامه مالی و CV خود را پیوست کنند . پس از دریافت تمام اسناد لازم ، موسسه آموزش عالی انگلستان سپس با دانشجویان تماس خواهد گرفت تا آمادگی رسمی را ارائه دهند که در آن متقاضیان پیشنهاد خود را در کمیته مربوطه ارائه می کنند . فرایند درخواست می تواند طولانی و دلهره آور باشد ، زیرا دانشجویانی که موفق به ارائه یک طرح کسب و کار منحصر به فرد و قابل قبول نمی شوند ، رد خواهند شد .

    دریافت ویزای کارآموزی در انگلستان

    • یک پیشنهاد کسب و کار معتبر ایجاد کند . طرح های بزرگ اقتصادی و بلند پروازانه ممکن است به عنوان یک روش عالی برای تحت تاثیر قرار دادن هیئت داوری قرار بگیرند ، اما اغلب این استراتژی مردود می شود . زیرا متقاضی غیرواقعی و رویایی ظاهر میشود .
    • به سرمایه مالی خود توجه کند . برنامه مالی که فرد به پیشنهاد کسب و کار خود پیوست می زند شاخص بسیار خوبی است که چگونه فرد قابلیت اجرای ایده های خود را مورد تحقیق قرار داده است .
    • پیگیری . دانشگاه ها بسیار مشغول هستند و ویزای کارآفرین فارغ التحصیل با نام تجاری جدید است . فرد احتمالا با مدیرانی روبرو می شود که خیلی با طرح آشنا نیستند .
    • به یاد داشته باشد که تا زمانی که فرد حمایت دریافت نکرده روند درخواست ویزا پایان نیافته است . پس از تایید رسمی توسط یک دانشگاه متقاضیان باید به آفیس درخواست دهند . علاوه بر درخواست صفحه 41و نامه تأیید ، متقاضیان همچنین باید مدرکی داشته باشند که حداقل 945 پوند در حساب بانکی خود برای 90 روز گذشته ، 2 عکس گذرنامه ، BRP و گذرنامه خود داشته باشند .
    دریافت ویزای کارآموزی در انگلستان

    اقامت انگلستان با ویزای استعدادی استثنایی Tier 1

    نوع دیگری از ویزای Tier 1 که ، دانشجویان می توانند از آن برای اقامت انگلستان پس از تحصیل استفاده کنند ، ویزای استعدادی استثنایی است که به متقاضیانی اعطا می شود که استعداد استثنایی خود در یکی از زمینه های هنر و فرهنگ ، علوم انسانی ، علوم طبیعی و علوم پزشکی ، مهندسی و تکنولوژی دیجیتالی را نشان داده یا وعده می دهند .

    در مجموع هر ساله 1000 تاییدیه برای ویزای استعدادی استثنایی در دسترس است . 500 نفر اول در دوره 6 آوریل تا 30 سپتامبر واجد شرایط هستند و باقیمانده از 1 اکتبر تا 5 آوریل در دسترس هستند . هزاران تایید ممکن است بسیار به نظر برسد ، اما نباید فریب این تعداد زیاد را خورد .

    این ویزا بسیار رقابتی است و اغلب تایید ها در دسترس نیست . متقاضیان باید به گونه ای استثنایی باشند تا بتوانند با موفقیت تایید شوند . روند برنامه در 2 مرحله اتفاق می افتد . در فاز 1 ، متقاضیان باید از سازمان حوزه خاص تحصیل خود تایید شوند .

    دریافت ویزای استعدادی استثنایی انگلستان

    • حوزه های تحصیلی خاص برای دریافت ویزای استعدادی استثنایی انگلستان عبارتند از :
    • شورای هنر انگلستان – هنر و فرهنگ ( 250 نفر )
    • انجمن سلطنتی – علوم انسانی و اجتماعی ( 250 نفر )
    • آکادمی بریتانیا – علوم طبیعی و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی ( 150 نفر )
    • آکادمی سلطنتی مهندسی – مهندسی ( 150 نفر )
    • تکنولوژی دیجیتال ( 200 نفر )

    مرحله 1 فرایند اعمال بسیار دقیق است و نیازمند 2 نامه ارجاع ، علاوه بر اثبات توانایی و تسلط شما در حوزه انتخابی فرد دارد . در صورت انتخاب ، متقاضی باید مرحله دوم فرآیند مهاجرت را شروع کند که پس از آن به طور رسمی به آفیس درخواست دهد .

    اقامت انگلستان از طریق ویزای Tier 2

    این نوع ویزا یکی از روش های معمول برای دریافت مجوز اقامت انگلستان پس از تحصیل است . برای دریافت این ویزا به یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرما در انگلستان نیاز است . ویزا به یک کار و کارفرما خاص مرتبط است . این نوع ویزا طرفداران و مخالفان خاص خود را دارد که در ابتدا به بررسی نظر طرفداران این ویزا می پردازیم .

    • برای مدت (نسبتا) طولانی بلاقی می ماند . افراد دارای مجوز اقامت پس از تحصیل می توانند 3 تا 5 سال در این کشور اقامت داشته تا مجوز اقامت خود را تمدید کنند ، اما مدت اعتبار ویزای کاری از اغلب ویزا های دیگر بیشتر است .
    • این نوع ویزا ثبات را ارائه می دهد . مردم به ازای کار خود دستمزد دریافت می کنند .

    و اما مخالفان این ویزا

    • فرد کاملا به شرکتی که استخدام شده وابسته است . اگر فرد در هر زمان از این شرکت بیرون برود ، حق خود را برای ادامه کار در انگلستان از دست خواهد داد .
    • ویزای کار بسیار گران است . اگرچه مدت اعتبار این ویزا طولانی تر از دیگر ویزا هاست ، اما گران تر از اکثر موارد نیز می باشد .
    اقامت انگلستان از طریق ویزای Tier 2

    علل دشواری دریافت ویزا عمومی کار انگلستان

    دلایل متعددی وجود دارد که این یک ویزای دشوار مخصوصا برای دانشجویان است . اول ، فرد ملزم به کسب درآمد حداقل 25.000 پوند در سال است . برای فارغ التحصیلان اخیر این می تواند یک چالش باشد . همچنین ، فرد باید برای شغلی که تحت NQF سطح 6 یا بالاتر قرار دارد استخدام شود . این بدان معنی است که فرد باید به شدت ماهر باشد و کار یک رتبه خاص را انجام دهد .

    در این مقاله تلاش شد کلیه جزئیات در مورد روش های دریافت مجوز اقامت انگلستان پس از تحصیل بیان شود . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه مهاجرتی MIC تماس حاصل نمایید . شرایط و چگونگی تحصیل دانش آموزان در انگلستان و دانشگاه های خارج از کشور یکی از مواردی است که می توانید از کارشناسان خبره ما در دفاتر تهران و شیراز جویا شوید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.