تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    سوئیس محل فوق العاده ای برای تحصیل و زندگی است . این کشور برای شکلات و اسکی معروف است ، اما این نیز یک مکان شگفت انگیز برای تحصیل است . تحصیل در سوئیس یک تجربه تحصیل در اروپا و یک کشور توسعه یافته و در عین حال متنوع را ارائه می دهد . این کشور دارای دانشگاه های معتبر در سطح جهان است و نه دانشگاه این کشور در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارند . در این مقاله موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین ، تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس را مورد بررسی قرار داده و شرایط پذیرش در این دانشگاه را بیان خواهند کرد .

    سوئیس کشوری واقع در اروپای غربی است که از سمت شمال با آلمان ، از سمت شرق با اتریش و لیختنشتاین ، از سمت جنوب با ایتالیا و از سمت غرب با فرانسه همسایه است . مساحت این کشور بالغ بر 41 کیلومتر مربع است و دارای جمعیت هفت و نیم میلیون نفر است .

    پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور به ترتیب برن و زوریخ نام دارد . این کشور چند زبانه است و زبان آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی و رومانش به عنوان زبان های رسمی این کشور و فرانک سوئیس به عنوان واحد پول آن شناخته می شوند .

    بررسی تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس

    دانشگاه فرانکلین سوئیس یک دانشگاه خصوصی است که برنامه های متنوعی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، برنامه های پایه و دوره های تابستانی را در یک محیط یادگیری علمی بسیار بین المللی ارائه می دهد . با پایه هسته ای در هنرهای لیبرال ، رویکرد تجربی و فردی آموزش و پرورش فرانکلین به آموزش و پرورش ، آگاهی و تفکر انتقادی را در سطح بین فرهنگی تقویت می کند و دانش آموزان را برای تبدیل شدن به شهروندان جهانی مسئول در جهان پیچیده آماده می کند .

    تحصیلات عالی قبل از سال 1800 در امتداد بسیاری از کشورهای اروپای مرکزی به وجود آمد . اولین دانشگاه سوئیس در سال 1460 در شهر بازل تاسیس شد . از آن زمان تا به حال تعداد دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی این کشور در حال افزایش است .

    تعداد 12 موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور وجود دارد . سوئیس در بین کشورهای دارای بالاترین تراکم دانشگاه قرار دارد . یکی از دانشگاه های معتبر این کشور دانشگاه فرانکلین است که در بین دانشگاه خصوصی این کشور قرار دارد .

    موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور وجود دارد . سوئیس در بین کشورهای دارای بالاترین تراکم دانشگاه قرار دارد . یکی از دانشگاه های معتبر این کشور دانشگاه فرانکلین است که در بین دانشگاه خصوصی این کشور قرار دارد .

    موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور وجود دارد . سوئیس در بین کشورهای دارای بالاترین تراکم دانشگاه قرار دارد . یکی از دانشگاه های معتبر این کشور دانشگاه فرانکلین است که در بین دانشگاه خصوصی این کشور قرار دارد .

    در ادامه با جزئیات بیشتری از این دانشگاه آشنا می شوید ، با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی MIC همراه باشید.

    دانشگاه فرانکلین سوئیس

    دانشگاه فرانکلین سوئیس یک دانشگاه خصوصی در شهر لوگانو سوئیس است . این دانشگاه در سال 1969 تأسیس شد و ارائه دهنده دوره کارشناسی در رشته هنر و کارشناسی ارشد مورد تایید سوئیس و ایالات متحده است . دانشجویان آمریکایی آینده می توانند از طریق درخواست مشترک به دانشگاه فرانکلین سوئیس درخواست دهند .

    دانشگاه فرانکلین سوئیس

    این دانشگاه تنها دانشگاه بین دانشگاه های خارج از کشور است که در ایالات متحده و سوئیس مجوز دارد . اعتبار سوئیس به عنوان یک موسسه دانشگاه به فرانکلین این حق را می دهد که به عنوان یک دانشگاه در سوئیس نامیده شود . در آوریل 2014 ، موسسه رسما نام خود را تغییر داد و افتتاحیه آن را به عنوان دانشگاه فرانکلین سوئیس جشن گرفت .

    تاریخچه دانشگاه فرانکلین

    دانشگاه فرانکلین سوئیس در سال 1969 تأسیس و از کالج سلیمان فلمینگ متولد شد و به عنوان موسسه غیر انتفاعی مستقل و موسسه پس از مدرسه تحت نام کالج فرانکلین سوئیس تاسیس شد . هنگامی که کنفرانس دانشگاه سوئیس فرانکلین را به عنوان موسسه دانشگاه معرفی کرد ، نام آن به دانشگاه فرانکلین سوئیس تغییر کرد .

    این موسسه به نام بنجامین فرانکلین ، اولین سفیر ایالات متحده در فرانسه نامگذاری شده است . از زمان تاسیس آن ، اهمیت تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس بین المللی بود و به عنوان پایه ای برای آموزش قوی و جهانی تاکید داشت .

    دانشگاه فرانکلین مورد تایید ایالات متحده است که این اعتبار را از کمیسیون آموزش عالی کشور های عضو اتحادیه کالج ها و مدارس در سال 1975 دریافت کرد ، اخیرا در سال 2010 نیز تأیید شد . با کسب مدارک تحصیلی در سطح سوئیس در سال 2005 ، فرانکلین توسط دانشگاه کنفرانس سوئیس در سال 2013 به طور کامل تأیید شد .

    پردیس های دانشگاه فرانکلین سوئیس

    سوئیس یکی از امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل است . بنابراین هنگام بررسی کشورها برای ادامه تحصیل در خارج از کشور سوئیس را نیز مد نظر قرار دهید . پردیس اصلی که به نام Campus Kaletsch شناخته می شود ، در سال 1985 به دست آمد که از ویلا خصوصی با کتابخانه ، سالن کنفرانس و کلاس تشکیل شده است که توسط یک پارک جنگلی احاطه شده است . همچنین هنگام تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس یک سالن غذاخوری به نام ” گروتو ” را خواهید دید .

    در سال 2005 ، دانشگاه یک پردیس اضافه کرد ، این محوطه جاری 2 هکتار است . محوطه دانشگاه فرانکلین مسکونی است و در دامنه تپه از شهر لوگانو در ایالت ایتالیایی زبان تیکینو سوئیس واقع شده است . دانشگاه فرانکلین سوئیس دارای نه ساختمان ، هفت ساختمان در سورنگو و دو ساختمان در لوگانو است .

    پذیرش مقطع کارشناسی در دانشگاه فرانکلین

    پذیرش و تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس در مقطع کارشناسی انتخابی ، رقابتی و اساسا بر اساس موارد زیر است :

    • ریز نمرات دبیرستان
    • توصیه های شخصی
    • نمرات آزمون SAT I یا ACT ( اختیاری )
    پذیرش مقطع کارشناسی در دانشگاه فرانکلین

    زمانی که فرد درخواست خود را آغاز می کند ، انتظار میرود یک برنامه آمادگی پیش از دانشگاه را تکمیل کرده باشد . توصیه می شود یک برنامه که شامل چهار سال زبان انگلیسی ، ترکیب و ادبیات ؛ سه سال یک زبان خارجی سه سال تاریخ ؛ سه سال ریاضیات و دو سال علوم را تکمیل کند . کارهای دوره ای در زمینه هایی مانند هنر ، علوم رایانه و موسیقی توصیه می شود .

    مدارک پذیرش از دانشگاه فرانکلین

    • یک فرم درخواست تکمیل شده و پرداخت هزینه درخواست غیر قابل بازگشت 90 فرانک یا 90 دلار .
    • یک بیانیه شخصی
    • یک کپی رسمی از ریزنمرات دبیرستان که نشان دهنده دوره ها و نمرات فرد می باشد .
    • یک گزارش مدرسه میان ترم یا میان سال از مشاور مدرسه .
    • دو نامه ارزیابی شخصی و علمی : یکی از مدرس ، مدرس یا مشاور دبیرستان ؛ یکی از معلم انگلیسی ( برای افراد غیر زبان انگلیسی ) و یا یکی از معلم های دیگر به انتخاب شما ( برای افراد انگلیسی زبان ) .
    • ( اختیاری ) متقاضیان ایالات متحده ممکن است نتایج آزمون رسمی SAT را ارائه دهند ( کد فرانکلین 0922 است ) یا ACT ( کد فرانکلین 5223 ) را ارائه دهند که به اداره پذیرش سوئیس سوئیس فرانکلین ارسال می شود .
    • متقاضیان غیر آمریکایی تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس که زبان انگلیسی زبان اول آن ها نیست ، نیازمند ارائه نمرات در آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی ( TOEFL ) هستند . کد TOEFL فرانکلین 0922 است . سایر آزمون های شناخته شده انگلیسی مانند سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی ( IELTS ) ، آزمون انگلیسی کمبریج انگلیسی و آزمون Duolingo انگلیسی نیز پذیرفته می شوند .

    مهلت درخواست پذیرش دانشگاه فرانکلین سوئیس

    • نیم سال پاییز
    • مهلت اولویت برای پذیرش دانشجویان سال اول : اول دسامبر
    • مهلت درخواست اعمال تخفیف : 1 دسامبر
    • تحصیل در خارج از کشور و پذیرش داوطلبان سال اول : 15 ژوئن
    • پذیرش دانشجویان انتقالی ( آخرین مهلت مقرر ) : 15 ژوئن
    • نیم سال بهار
    • اولویت پذیرش برای دانشجویان سال اول ، انتقالی و خارجی : اول نوامبر
    • مهلت درخواست اعمال تخفیف : 15 نوامبر
    • مهلت درخواست دانشجوی سال اول ، انتقالی و تحصیل در خارج از کشور : 15 نوامبر
    • هزینه تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس بر اساس رشته ، مقطع تحصیلی و سال تحصیل تعیین می شود . هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در سال اول 5500 دلار است که در سال دوم 6500 دلار و در سال سوم تحصیل 7500 دلار می باشد . هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 20500 دلار می باشد .
    رشته های تحصیلی دانشگاه فرانکلین سوئیس

    رشته های تحصیلی دانشگاه فرانکلین سوئیس

    تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس برنامه های درسی ای ارائه می کند که منجر به یک گواهی برنامه به زبان انگلیسی ، مدرک کاردانی و کارشناسی می شود که شامل تاریخ هنر و فرهنگ بصری ، ارتباطات و مطالعات رسانه ای ، مطالعات ادبی و فرهنگی مقایسه ای ، طالعات محیطی ، مطالعات محیطی با تاکید در علوم ، مطالعات فرانسوی ، تاریخ ، بانکداری بین المللی و امور مالی ، اقتصاد بین المللی ، اقتصاد بین الملل با تاکید در اقتصاد سیاسی مدیریت بین المللی ، مدیریت بین المللی با تاکید در امور مالی ، مدیریت بین المللی با تاکید در بازاریابی

    روابط بین المللی ، روابط بین الملل با تاکید در اقتصاد سیاسی ، مطالعات ایتالیایی ، ادبیات ، علوم سیاسی ، روانشناسی ، عدالت اجتماعی و پایداری ، هنرهای تجسمی و ارتباطی با تاکید در مطالعات مد ، هنرهای تجسمی و ارتباطی با تاکید در هنر است .

    در مقاله فوق Mehrafarin immigration consultants ، تحصیل در دانشگاه فرانکلین سوئیس را مورد بررسی قرار داده و شرایط تحصیل در این دانشگاه را بیان کردند . برای تکمیل آگاهی خود در زمینه حقوق مهاجرت تحصیلی با مشاوران خبره دفاتر ما در تهران و شیراز در تماس باشید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.