تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند در سطح جهانی شناخته شده است ، دانشکده های علوم پزشکی نیوزلند بخاطر برنامه ها و امکانات پژوهشی درخشان و فرصت هایی که به دانشجویان خارجی برای تحصیل می دهند در بین کشورها مورد استقبال قرار می گیرد.

    هر ساله متقاضیان تحصیل در این کشور بیشتر می شوند و در این مقاله که از سوی موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین ارائه شده است قصد داریم درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند و شرایط و ضوابط آن اطلاعاتی مختصر را در اختیاز شما عزیزان قرار دهیم.

    نیوزیلند کشوری در جنوب اقیانوس آرام است که تقریبا 4 ، 4 میلیون نفر جمعیت دارد و به مناظر متفاوت همچون کوه های برفی ، آتشفشان ، یخچال های یخی و تپه های سبز ، مشهور است ، دو دانشکده پزشکی در نیوزلند وجود دارد که عبارتند از دانشگاه اوکلند و دانشگاه اوتاگو که هر دو در بین دانشگاه های خارج از کشور بسیار شناخته شده هستند.

    شرایط تحصیل پزشکی در نیوزلند

    گرفتن مدرک پزشکی نیوزلند در شش سال به دست می آید و بسیار چالش برانگیز خواهد بود ، تحصیل پزشکی در نیوزلند به زبان انگلیسی است و متقاضی باید دارای مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا معادل آن در تافل باشد.

    متقاضیان با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی می توانند اقدام به پذیرش تحصیلی کنند ، برای قبولی باید در آزمون ورودی رشته پزشکی که در ماه جولای برگزار می شود شرکت کنند و برای شرکت در این آزمون می توان در ماه ژوئن نام نویسی کرد.

    شرایط تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

    دندانپزشکی در نیوزلند تنها در دانشگاه اتاگو امکان دارد ، این دانشگاه از قدیمی ترین دانشگاه های کشور نیوزلند است و برای تحصیل در رشته دندانپزشکی با مدرک دیپلم ، متقاضیان ابتدا باید به مدت یک سال در علوم پایه پزشکی ( HSFY ) تحصیل کنند.

    پس از گذراندن این دوره باید در آزمون umat شرکت کرد و در صورت قبولی می توان وارد رشته دندانپزشکی شد ، تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند نیز پنج سال طول خواهد کشید.

    پذیرش در دندانپزشکی رقابتی است ، اکثرا دانشجویانی که برنامه HSFY را در دانشگاه Otago تکمیل کرده اند ، می توانند در این رشته در دانشگاه اتاگو تحصیل کنند و همچنین انتخاب دانشجویان دندانپزشکی از HSFY دوره بر اساس نمرات شما در HSFY و نتایج شما در آزمون پذیرش پزشکی و علوم پزشکی ( UMAT ) و مصاحبه ساختار یافته می باشد.

    تحصیل پزشکی در دانشگاه اوکلند نیوزلند

    لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی دانشگاه اوکلند ( MBChB ) یک برنامه شش ساله است که با یک سال قبل از دوره پزشکی که بسیار رقابتی است شروع می شود ، سپس دو سال از دوره پیش از بالینی در دانشگاه اوکلند سپری میشود و بعد از آن سه سال دیگر در دوره های بالینی ، دانشجویان مشغول به تحصیل می شوند.

    هزینه اصلی زندگی در اوکلند بین 264 تا 494 دلار در هر هفته برای امور ضروری زندگی شامل غذا و مسکن است ، مسکن های وابسته به دانشگاه در نزدیکی پردیس دانشگاه در دسترس است.

    هزینه تحصیل دوره پری مدیکال یک ساله در کالج برای دانشجویان بین المللی 32392 دلار است ، شهریه دانشجویان بین المللی برای دوره MBChB نیز در دانشگاه اوکلند در سال 2017 ، 72 ، 896 دلار کانادا در سال از سال دوم پزشکی بوده است.

    دانشگاه اوکلند ممکن است مسکن رایگان و کمک های مالی اضافی را برای دانشجویانی که دوره های بالینی را در خارج از اوکلند در طول تحصیل خود گذرانده اند ارائه دهد ، نکته مهم این است که این دانشگاه مورد تائید وزارت بهداشت ایران نیز می باشد.

    تحصیل پزشکی در دانشگاه اوکلند نیوزلند

    دانشگاه اوتاگو ، اولین دانشگاه نیوزیلند

    دانشگاه اوتاگو نیوزلند که در سال 1869 تأسیس شده است ، شهرت جهانی را برای کیفیت تحقیقات و آموزش به دست آورده است ، موسسه تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی نیوزیلند ، اوتاگو ، بهترین و درخشان ترین دانشجویان را از سراسر نیوزلند و سراسر جهان جذب می کند.

    براساس داده های ملی ، این دانشگاه بهترین شاخص های عملکرد برای در کشور را برای موفقیت در دوره های آموزشی و مدارک تحصیلی ، پیشرفت دانشجویان در تحصیلات عالی و دانشجویان در حال تحصیل را دارا می باشد.

    فارغ التحصیلان دانشگاه اتاگو با پیشرفت های قابل قبولی در نظرسنجی های کارفرمایان و بسیاری از مقامات تاثیرگذار در صنعت ، دولت و جوامع سراسر جهان برخوردار هستند ، این دانشگاه نسبت به هر دانشگاه دیگری در نیوزلند تعداد بیشتری دانشجو در مقطع دکترا دارد.

    تحصیل پزشکی در دانشگاه اتاگو نیوزلند

    برنامه دانشگاه لیسانس پزشکی اتاگو و لیسانس جراحی MBChB نیز همانند دانشگاه اوکلند 6 ساله است ، فارغ التحصیلان دبیرستان قبل از درخواست برای ورود به دانشکده پزشکی یک دوره را در سال اول علوم بهداشت در دانشگاه اتاگو را تکمیل می کنند ، سپس دانشجویان دو سال دوره پیش بالینی را در دانشگاه دانیدین سپری می کنند.

    پس از آن دانشجویان دوره سه سال بالینی را به طور مساوی در دانشگاه دانیدین ، کرایستچرچ و ولینگتون می گذرانند ، دوره بالینی در هر سه دانشگاه شامل همه تخصص های عمده ( پزشکی عمومی ، انکولوژی ، کودکان ، روانشناسی ، جراحی ، آسیب شناسی ، بهداشت عمومی و غیره ) است و در سال ششم ، دانشجویان یک دوره 12 هفته ای را برای کار در بیمارستان انتخاب می کنند.

    تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه اتاگو نیوزلند

    دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه در سال 1907 تاسیس شد و تنها دانشکده دندانپزشکی در نیوزیلند است ، این بخش یکپارچه از بخش علوم بهداشتی در دانشگاه اتاگو در دانیدین تشکیل شده است.

    این دانشکده تمام رشته های شاخه های دندانپزشکی ، بهداشت دهان و دندان ، تکنولوژی دندانپزشکی و تکنولوژی دندانپزشکی بالینی را ارائه می دهد ، دانشکده دندانپزشکی به عنوان یک بیمارستان آموزشی برای افراد داندین و اطراف اوتاگو خدمت می کند و همچنین دانشکده دندانپزشکی رتبه 29 بهترین دانشکده دندانپزشکی جهان را به خود اختصاص داده است ( رتبه بندی موضوعی دانشگاه جهانی QS 2017 ).

    تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه اتاگو نیوزلند

    ویزا دانشجویان علوم پزشکی نیوزلند

    برای ویزا تحصیلی نیوزلند باید موارد زیر را داشته باشید :

    • نامه پذیرش تحصیلی که در آن طول دوره و هزینه های تحصیلی ذکر شده است
    • الزامات بهداشتی و پزشکی : اگر شما در نیوزلند برای بیش از شش ماه اقامت داشته باشید ، لازم است برای بیماری های چون سل بررسی شوید ، برای اقامت طولانی باید گواهی های پزشکی و اشعه ایکس ارائه شود
    • گواهینامه انگلیسی : نمره IELTS برای نشان دادن صلاحیت در زبان انگلیسی برای درخواست ویزای دانشجویی برای تحصیل در نیوزیلند ضروری است.

    در ادامه این مقاله از موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین با هزینه های تحصیل در نیوزلند آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

    هزینه تحصیل در نیوزلند

    هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را بررسی می کنیم ، شهریه سال اول ورود به رشته پزشکی 30960 دلار است و هزینه سال های پیش بالینی ( 2 و 3 ) در سال 2017 ، 70000 دلار در سال بوده است و هزینه های سال های بالینی ( 4 ، 5 و 6 ) در سال 2017 ، 80000 دلار در سال می باشد.

    هزینه کل دوره دندانپزشکی در دانشگاه اتاگو 15,389.00 دلار است و در ویزای دانشجویی شما مجاز به کار تا 20 ساعت در هفته خواهید داشت ؛ در طول تعطیلات می توانید تا 40 ساعت کار کنید.

    بنابراین به جای نگرانی در مورد امور مالی ، شما می توانید تا حدودی هزینه های زندگی در حین تحصیلات خود را با درآمدی که از کار دانشجویی بدست می آورید تامین کنید.

    هزینه مخارج زندگی در نیوزلند

    به عنوان بخشی از درخواست ویزای دانشجویی شما باید شواهدی ارائه دهید که می توانید هزینه های زندگی خود را در طول تحصیل در نیوزیلند پوشش دهید ، اگر در نیوزلند تحصیل کرده اید یا یکی از اعضای حامی خانواده تان در نیوزلند هستند ممکن است مجبور نباشید مدارک مالی را نشان دهید.

    اگر بیش از یک سال در نیوزلند قصد تحصیل دارید ، باید اثبات کنید که حداقل 15000 دلار برای حمایت از خود برای سال اول دارید ، اگر برای کمتر از یک سال تحصیل می کنید باید حداقل 1250 دلار برای هر ماه تحصیل داشته باشید تا از پس هزینه های زندگی خود برآیید.

    هزینه مخارج زندگی در نیوزلند

    هزینه های زندگی به سبک زندگی شما بستگی دارد و بخشی از کشور که شما در آن زندگی می کنید ، برخی از هزینه ها بر اساس منطقه متفاوت است و برای مثال ممکن است نیاز بیشتری به استفاده از وسایل حمل و نقل در مراکز اصلی داشته باشید و هزینه های حمل و نقل ممکن است گران تر از کشور شما باشد، دانشجویان می توانند در خوابگاه های دانشگاه یا آپارتمان هایی که تحت نظارت دانشگاه است اقامت داشته باشند.

    مشاوره های تخصصی تحصیل علوم پزشکی

    در پایان باید خاطر نشان کنیم که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه اتاگو از بهترین گزینه های موجود برای تحصیل در این رشته ها برای کشور نیوزلند محسوب می شود.

    چناچه در باب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند نیاز به مشاوره تخصصی دارید می توانید با دفاتر ما در شهرهای تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید و نظر کارشناسان را با توجه به شرایط خود در خصوص تحصیل در رشته های علوم پزشکی همچون تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا را جویا گردید.

    مشاوران موسسه مهاجرتی MIC با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم در خصوص اعزام دانشجو و همچنین موسسات مهاجرتی و موسسات حقوقی در ایران مفتخر است مشاوره های تخصصی کلیه اقدامات لازم از پذیرش تا ویزا را برای متقاضیان عزیز بر عهده بگیرد.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.