تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور می تواند مورد علاقه متقاضیان تحصیل رشته های علوم پزشکی در خارج از کشور باشد ، آیا می خواهید یک مطالعه در خارج از کشور با فرصت های یادگیری تنوع زیستی و فرهنگ محلی پر جنب و جوش غنی باشید؟

    یا آیا شما علاقه مند به تقویت مهارت های زبان اسپانیایی خود هستید ؟ همه این موارد و موارد دیگر ممکن است در اکوادور منتظر شما باشند ، اما توجه داشته باشید شاید این کشور جزو گزینه هایی از بهترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان نباشد.

    مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآفرین در این مقاله اطلاعاتی درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور را جمع آوری کرده اند که امیدواریم مطالعه آن به شما کمک کند که تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

    چرا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور ؟

    دانشجویانی که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور را انتخاب می کنند بهتر است بدانند که در دوران تحصیل و آموزش خود با جمعیت روستانشین و حومه اکوادور برخورد خواهند داشت و ممکن است برای آموزش بیمارستانی مجبور باشند به نقاط بومی نشین در آمازون هم سفر کنند.

    اکوادور همچنین جزایر گالاپاگوس یا Archipiélago de Colin را به عنوان محلی منحصر به فرد معرفی می کند که به عنوان یکی از بی نظیرترین مکانهای بیولوژیکی جهان شناخته می شود و این برای دوست داران طبیعت ارزشمند است.

    اگر به دنبال فرصتی برای مطالعه زیست شناسی ، علوم زیست محیطی یا حفاظت از محیط خارج از کلاس هستید ، اکوادور ممکن است مکانی ایده آل برای شما باشد .

    به این ترتیب ، اکوادور ممکن است برای هر کسی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد طبیعت ، زیست شناسی و حفاظت محیط باشد ، ایده آل ترین مکان در خارج از کشور باشد.

    این علوم تماما در رابطه نزدیک با علوم پزشکی بوده و طب سنتی و نوین پزشکی را تحت تاثیر قرار می دهد ، بنابراین انتخاب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور می تواند بسیار جذاب باشد.

    بررسی تحصیل علوم پزشکی اکوادور

    دانشگاه های اکوادور در عین حال که بافت سنتی و قدمت خود را حفظ کرده ، تلاش می کنند از مدرنیته و به روز رسانی خود نیز چشم پوشی نکنند و از طرفی کشور اکوادور به دلیل نیاز بالا به علم و خدمات پزشکی تلاش می کند که علوم پزشکی و تحقیقات خود را در این زمینه تقویت کند.

    به طور کلی 19 دانشگاه پزشکی در اکوادور وجود دارد که 5 مورد از آنها با بودجه دولت فعالیت می کنند و موارد دیگر به صورت خصوصی اداره می شوند ، دانشجویان بین المللی خواهان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور می توانند برای هر دو نوع دانشگاه درخواست دهند.

    بررسی تحصیل علوم پزشکی اکوادور

    دانشگاه های علوم پزشکی اکوادور دوره های چشمگیری از بورسیه تحصیل رشته های علوم پزشکی را ارائه می دنهد که تحت شرایطی خاص به عنوان دانشجوی بین المللی می توانید از آنها بهره مند شوید.

    دانشگاه های معتبر علوم پزشکی اکودار

    تقریبا پنجاه درصد از ثبت کل ظرفیت دانشجویان اکوادور در دو دانشگاه بزرگ این کشور یعنی دانشگاه مرکزی اکوادور و دانشگاه سان فرانسیسکو د کیوتو حضور دارند ، دانشگاه مرکزی اکوادور از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است که در سال 1826 تاسیس گردیده است .

    دانشگاه دولتی سان فرانسیسکو د کیوتو در سال 1988 تاسیس شده است و سالانه از حدود 6000 دانشجو پذیرش می کند ، این دو دانشگاه در منطقه آمریکای جنوبی برای برخی رشته مانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

    لازم به ذکر است که بیشتر جمعیت دانشجویان در دانشگاه های دولتی اکوادور هستند و دانشگاه های خصوصی طرفداران کمتری دارند ، دانشگاه های خصوصی برای تحصیلات پزشکی نیز امکانات مناسبی دارند و برخی از آنها مقداری تامین مالی از خود دارند که برای تحصیل دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه تر هستند ، یک نمونه از آنها دانشگاه بین المللی اکوادور است که در بخش بعد به معرفی آن پرداخته شده است.

    دانشگاه بین المللی اکوادور

    دانشگاه بین المللی اکوادور در سال 1996 تأسیس شده است و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محوطه حومه شهر بزرگ کیتو با دامنه جمعیت 5 میلیون نفر واقع شده است ، این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه ای در مکان هایی مانند لوئوا ، گویاویل ، گالاپاگوس است.

    شورای تضمین کیفیت آموزش عالی اکوادور این دانشگاه را رسماً تأیید کرده اند و اعتبار آن را به رسمیت شناخته اند ، دانشگاه بین المللی اکوادور برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی به طور رسمی شناخته شده در چندین زمینه تحصیلی می شود.

    این موسسه آموزش عالی 23 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی است که بر اساس امتحانات ورودی انجام می شود ، دامنه میزان پذیرش 10-20٪ است و این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند ، متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام هستند و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور و در این دانشگاه امکانپذیر است.

    روند تحصیل پزشکی در اکوادور

    مقامات آموزشی تحصیل رشته های پزشکی در کشور اکوادور در حین تحصیل و در اغلب موارد مشاهدات و اکتشافات مبتنی بر جامعه را با تجربیات بالینی ترکیب می کنند ، این برنامه برای حرکت فراتر از مطالعات کلینیکی طراحی شده است و این به معنای به رسمیت شناختن جنبه های بهداشتی چند وجهی می باشد.

    دانش آموزان ابتدا دانش اولی از سیستم مراقبت های بهداشتی در اکوادور را کسب می کنند و سپس در مورد تأثیر اهداف بهداشت بین المللی ، بحث در فرهنگ اکوادور و تمرین اسپانیایی خود صحبت می کنند.

    سرانجام با راهنمایی دانشکده ، دانشجویان برای تجمیع آنچه مشاهده می کنند ، تجربه می کنند و یاد می گیرند در زندگی حرفه ای و شخصی خود به تجربیات خود می پردازند ، روند تکمیل تحصیلات پزشکی اکوادور 6 سال است که جهار سال آن آموزش تئوری است و دو سال آخر به صورت ترکیب آموزش عملی و تئوری ارائه می شود ، روند تحصیل دندانپزشکی نیز همانند پزشکی است اما تعداد واحد های درسی آن کمتر از رشته پزشکی می باشد.

    روند تحصیل پزشکی در اکوادور

    شایستگی جهت تحصیل رشته های پزشکی اکوادور

    شهر های کویتو و کوئنا از بهترین شهرهای دانشجویی اکوادور هستند که دارای دانشگاه های معتبر با زبان های مختلف هستند ، مقامات پذیرش دانشگاه ها یک بررسی علمی و قضایی بر روی تمام دانشجویان خواهان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور قبل از درخواست و عزیمت انجام می شود.

    اولویت های پذیرش متقاضیان به دارندگان مدرک دیپلم متوسطه در وضعیت خوب یا در حد معدل کلی 3.0 و دارای دانش زبان بالاتر داده می شود ، اثبات دانش زبان اسپانیایی و یا انگلیسی امتیاز متقاضیان برای پذیرش را افزایش می دهد.

    شرایط ورود و خروج به اکوداور جهت تحصیل

    شهروندان برخی از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا ممکن است برای اقامت مدت طولانی به ویزا یا اسناد ویژه دیگری نیاز نداشته باشند ، اما ایرانی ها فقط برای مدت کوتاهی به صورت توریستی می توانند از ویزای فرودگاهی این کشور استفاده کنند.

    لطفاً توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در این کشور طولانی تر از تاریخ برنامه بمانید ، ممکن است شرایط ویزا متفاوت باشد ، ویزای تحصیلی V12 نوعی ویزای تحصیلی است که فقط برای شش ماه اعتبار دارد ، شما نیاز به نامه پذیرش دانشگاه و مبلغ 1000 دلار به عنوان تمکن مالی دارید.

    لطفاً برای تعیین مسیر عمل مناسب خود قبل از اقدام به برنامه خود را با این توصیه ها و الزامات آشنا کنید ، اطلاعات گسترده درباره شرایط ورود و خروج برای این کشور را می توان از مشاوران ما درخواست کرد.

    هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

    دانشگاه های دولتی اکوادور از جمله دانشگاه های خارج از کشور هستند که نیازی به پرداخت شهریه همچون کشورهای اروپایی ندارند و صرفاً هزینه های کم جاری دانشگاه هستند اما روند تعیین صلاحیت خاصی را برای متقاضیان اعمال می کنند.

    هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

    دانشجویان علاوه بر برآورد الزامات ذکر شده برای پذیرش باید نمره بالایی را در آزمون استاندارد شده اکوادور یعنی آزمون ورود به دانشگاه های دولتی به دست آورند ، برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور در دانشگاه های خصوصی اکوادور به طور متوسط مبلغ 30000 دلار را باید در نظر بگیرید.

    تنظیمات زندگی دانشجویی در اکووادور

    اسکان دانشجویی در خوابگاه های با قیمت مقرون به صرفه ( 300 دلار ) یا متل ها در اکوادور امکانپذیر است ، دانشجویان می توانند زندگی در کنار یک خانواده بومی اکوادور را نیز انتخاب کنند ، در کیوتو وعده های غذایی در رستوران های محلی ارائه می شود.

    برای به روزترین اطلاعات درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور با مشاوران موسسه مهاجرتی مهرآفرین در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید و تمامی جوانب آن را با جزییات بیشتر بررسی کنید ، کارشناسان ما امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل را به شما عزیزان معرفی خواهند نمود.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.