تحصیل در دانمارک

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    تحصیل در دانمارک و در یک کشور اروپایی با کیفیت بالای زندگی را می خواهید ؟ اگر می خواهید زندگی حرفه ای خود را در جایی که دارای مردم خوشحال ، شب های دنج و آموزش و پرورش با کیفیت عالی است ، به انجام برسانید ، انتخاب مناسبی را در یکی از امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل داشته اید.

    کارشناسان برتر موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین در مسیر مهاجرت تحصیلی به کشور دانمارک ، مشاور و همراه شما خواهند بود.

    دانمارک یک کشور زیبا است و به خوبی بر اساس استانداردهای زندگی اش شناخته شده و چندین بار به عنوان شادترین کشور در جهان اعلام شده است.

    این بخشی از کشورهای شنگن است که شامل اروپای شمالی و غربی هستند ، دانمارک به دلیل کم بودن میزان جرم و سیستم های رفاهی ، یک مکان امن برای زندگی و تحصیل بشمار می رود.

    مختصری بر شرایط تحصیلی دانمارک

    سیستم آموزش و پرورش دانمارک هر ساله دارای رتبه قابل توجهی است ، سیستم آموزشی این کشور برای ارتقای خلاقیت ، نوآوری ، تفکر انتقادی و تحلیلی طراحی شده است ؛ مدارک تحصیلی دانمارک در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و پایه عالی برای حرفه شما را فراهم می کند.

    موسسات علمی دانمارک از طریق مشارکت با موسسات آموزش عالی جهانی ، کسب و کار ، پارک های علمی و موسسات تحقیقاتی عمومی با سراسر جهان رابطه برقرار می کند ، بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که در یک کشور فوق العاده تحصیل خواهید کرد.

    استاندارد زندگی دانمارکی

    دانمارک یکی از شادترین کشورهای جهان است ، دلیل این شادی برخورداری دانمارک از یک نظام رفاه اجتماعی فوق العاده است که مورد حسادت تمام جهانیان است.

    اگرچه دانمارکی ها یکی از بالاترین درصدهای مالیات بر درآمد ( بین 40 تا 65 درصد ) را می پردازند ، اما آنها معتقدند که این امر به نفع جامعه مشترک دانمارک است.

    همه شهروندان و ساکنین قانونی به طور یکسان بیمه های مراقبت های بهداشتی و بیکاری را ساپورت می کنند ، اصل عدالت در جامعه تعبیه شده است ، دانمارکی ها همچنین به همکاری کار با زندگی خانوادگی اعتقاد دارند.

    دانمارک بر اساس استانداردهای بهداشت ، رفاه و آموزش ، دومین کشور صلح آمیز جهان است و این کشور نه تنها استانداردهای عالی تحصیلی را ارائه می دهد بلکه ، دانشجویان را به سمت فرصت های بی پایان برای اشتغال جذب می کند.

    علاوه بر این ، گزینه های PR نیز برای دانشجویان بین المللی در دسترس است . این کشور دارای بالاترین سطح برابری درآمد در جهان است و تمامی این استانداردهای ذکر شده دلیلی برای پیشنهاد تحصیل در دانمارک می باشد.

    ویژگی های تحصیل در دانمارک

    تحصیل در دانمارک ، آخرین دانش و نیازهای یک بازار جهانی کار را برآورده می کند ، تحصیل در دانشگاه های دانمارک از طریق نوآوری هدایت می شوند.

    تحصیلات دانشگاهی ، با دوره هایی که اجازه یادگیری مستقل ، آزادی بیان و روش های نوین تدریس را می دهد ، یک گام موفق برای آینده شما است.

    بسته به زمینه تحصیلی شما دانشگاه های مختلف با تخصص های متفاوتی در دانمارک وجود دارند ، بنابراین شما به صورت تضمینی و با توجه به اهدافتان می توانید نهاد و دوره مورد علاقه تان را پیدا کنید ما نیز در موسسه مهاجرتی MIC در این راه به شما کمک خواهیم کرد.

    ویژگی های تحصیل در دانمارک

    شما به عنوان یک دانش آموز بین المللی در دانمارک ، می توانید از آموزش و پرورش در سطح جهانی در زمینه هایی مانند مهندسی ، علوم زیستی ، علوم اجتماعی و فناوری اطلاعات انتظار داشته باشید ، همچنین در یک محیط امن ، دوستانه و مدرن مطالعه خواهید کرد.

    دانمارک از هزاران دانشجوی بین المللی در دانشگاه های خود استقبال می کنند ، دانشگاه های این کشور برای رویکرد مطالعه عملی خود مشهور شده اند و پس از فنلاند و سوئد بهترین کشور برای تحصیل در حوزه اسکاندیناوی به شمار می رود.

    تحصیل در دانمارک به زبان انگلیسی

    برای تحصیل در دانمارک ، شما باید ثابت کنید که می توانید زبان آموزش و درک زبان دانمارکی ، سوئدی ، نروژی ، انگلیسی یا آلمانی داشته باشید.

    موسسات متعددی از دانمارک در میان بهترین های اروپا قرار دارند و افراد زیادی از سراسر اروپا برای تحصیل به دانمارک درخواست می دهند و برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها را دنبال می کنند.

    دانمارک بیش از 700 برنامه را به زبان انگلیسی تدریس می کند که همه در سطح بین المللی شناخته شده و با کیفیت بالا ارائه می شوند ، به عنوان یک دانش آموز بین المللی در دانمارک ، می توانید دوره ها و برنامه هایی را که کاملا به زبان انگلیسی تدریس می شود انتخاب کنید.

    درخواست تحصیل در دانمارک

    برنامه های کاربردی برای تحصیل در دانمارک ، به طور مستقیم به دانشگاه دانمارکی مورد علاقه شما ربط دارد و بسته به کشور مبدا و سطح تحصیلی شما ، منابع مختلف آنلاین برای کمک به شما در معادل سازی مدرک تحصیلی شما در دانمارک در دسترس هستند ( از جمله سایت وزارت آموزش و پرورش و علوم علمی دانمارک ).

    جهت واجد شرایط شدن برای تحصیل در دانمارک ، ممکن است سال تحصیلی تکمیلی مورد نیاز باشد . بدین معنا که مدتی باید در دانمارک به عنوان دوره پیش دانشگاهی گذرانده شود ، علاوه بر این ، شما نیاز دارید که اثبات کنید که زبان دانمارکی یا زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می کنید.

    درخواست تحصیل در دانمارک

    ویزای دانشجویی دانمارک

    با توجه به اینکه آیا شما از یک کشور اتحادیه اروپا ، EEA و سوئیس است یا خیر ، الزامات ویزای دانشجویی متفاوت خواهد بود.

    متقاضیان اتحادیه اروپا ، EEA و سوئیس ، برای تحصیل در دانمارک نیازی به ویزا ندارند ، این افراد فقط لازم است که از ابزارهای مالی کافی برای حمایت از خود در دانمارک را نشان دهند.

    اتحادیه اروپا ، EEA و سوئیس ، مجاز به کار بدون محدودیت هستند ، اما باید مجوز داشته باشند ، آنها می توانید همزمان با گواهی ثبت نام برای مجوز کار نیز درخواست دهند.

    دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ، EEA و سوئیس ، برای تحصیل در دانمارک باید اجازه اقامت داشته باشند و برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید ثابت کنید که به عنوان یک دانشجوی برای یک برنامه تحصیلی عالی در دانشگاه ، کالج یا موسسه پذیرفته شده اید.

    علاوه بر پذیرش دانشگاه ، توسط دولت دانمارک نیز پذیرفته شوید . شما باید تمکن مالی خود را ثابت کنید . اگر بخواهید هزینه تحصیل را بپردازید ، باید نشان دهید که شما برای ترم اول یا سال اول پرداخت کرده اید ، همچنین ارائه نمره زبان نیز الزامیست .

    هزینه ها و بودجه در دانمارک

    اگر شما یک شهروند از کشور دیگری در اتحادیه اروپا ، EEA و سوئیس هستید ، دقیقا مانند دانش آموزان دانمارکی با شما رفتار خواهد شد.

    هزینه تحصیل دانشجویان از اتحادیه اروپا رایگان است و هزینه ها قطعا برای کسانی که از مناطق دور افتاده نمی باشد ؛ زیاد نیست ، این به این معناست که دانشگاههای دانمارک در تمام سطوح حضور دارند.

    اگر شما از خارج از اتحادیه اروپا و EEA هستید ، ملزم به پرداخت هزینه های تحصیل در دانمارک که به طور متوسط هزینه 6000 تا 16000 یورو در هر سال می باشد هستید.

    برخی از موارد بورس تحصیلی دانمارک نیز برای متقاضیان بین المللی در دسترس است که توسط دانشگاه های دولتی و خصوصی دانمارک و همچنین از طریق برخی ارگان های تحقیقاتی ارائه می شود.

    دانشگاه های دانمارک

    در دروازه بین شمال و غرب اروپا ، دانمارک ممکن است یک کشور نسبتا کوچک باشد ، اما این یک مطالعه تحصیلی پربار است.

    دانمارک چندین دانشگاه برجسته دارد که بزرگترین و قدیمی ترین آنها دانشگاه کپنهاگ و دانشگاه آرهوس می باشد ، پنج دانشگاه در دانمارک دارای 400 رتبه برتر در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در سال 2019 بوده است.

    اکثر دوره ها به زبان دانمارکی ( مخصوصا در مقطع کارشناسی ) تدریس می شود ، اما شما همچنین می توانید از میان برنامه هایی که به زبان انگلیسی ، زبان آلمانی و یا برخی زبان های دیگر تدریس می شود انتخاب خوبی داشته باشید . در ادامه به معرفی برخی از دانشگاه های برجسته دانمارک پرداخته شده است ؛

    دانشگاه کپنهاگ دانمارک

    دانشگاه کپنهاگ دارای بالاترین رتبه دانشگاه در کل منطقه اسکاندیناوی است ، این دانشگاه در رتبه بندی QS سال 2019 ، رتبه 79 را از آن خود کرده است.

    دانشگاه کپنهاگ در سال 1479 تاسیس شد ، به همین دلیل قدیمی ترین موسسه دانمارک و پس از دانشگاه اوپسالا در سوئد ، دومین موسسه با قدمت در منطقه اسکاندیناوی است.

    این دانشگاه در حدود 38،500 دانشجو ، از جمله 3500 دانشجوی بین المللی دارد ، همچنین این دانشگاه دارای 4 پردیس هستند و همه آنها در کپنهاگ و یا در اطراف آن واقع شده اند.

    دانشگاه کپنهاگ دانمارک

    دانشکده فنی دانمارک

    اولین دانشکده فنی دانمارک در سال 1829 توسط فیزیکدان و شیمیدان مشهور دانمارک ، هانس کریستین تاسیس شد ، امروزه این یکی از موسسات مدرن مهندسی در اروپا است که رتبه 112 دانشگاه های جهانی QS را در سال 2019 از آن خود کرده است .

    در حال حاضر این دانشگاه بیش از 11،200 دانشجو را در 25 بخش اداره می کند ، برخی از پردیس های این دانشگاه در کنگنز لینگبی ، یک شهر واقع در شمال کپنهاگ قرار دارد.

    رنگ های رسمی این دانشگاه قرمز و خاکستری هستند و تیم های راگبی و والیبال آن مشهور هستند ، تقاضا برای تحصیل در دانمارک در این دانشگاه هم بسیار زیاد است .

    دانشگاه آرهوس دانمارک

    دانشگاه بعدی دانمارک ، دانشگاه آرهوس ، رتبه 141 در جهان است . با وجود اینکه خیلی جوانتر از دانشگاه کپنهاگ است ، اما از لحاظ قدمت دومین موسسه عالی آموزشی غیر فنی است.

    دانشگاه آرهوس در سال 1928 تأسیس شد و از زمان تاسیس آن ، توسعه پیدا کرده است و در حال حاضر بزرگترین دانشگاه در دانمارک است ، در حال حاضر حدود 39،000 دانشجو ثبت نام کرده اند و در حال مطالعه طیف گسترده ای از رشته ها هستند .

    دانشگاه آلبورگ دانمارک

    این چهارمین دانشگاه دانمارک است که در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در سال 2019 ، در رتبه 343 قرار گرفته است ، در سال 1974 تاسیس شد و هم اکنون 20700 دانشجو در خود جای داده است . دانشگاه آلبورگ دانمارک ، انتخاب 15 درصد از دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در دانمارک است .

    دانشگاه جنوبی دانمارک

    دانشگاه جنوبی دانمارک ، در سال 1998 پس از ادغام دانشگاه Odense با دانشکده تجارت و مهندسی جنوب دانمارک و مرکز دانشگاه یوتلاند جنوبی تاسیس شد.

    این پنجمین دانشگاه دانمارک است که در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در سال 2019 ، در رتبه 376 قرار گرفته است ، امروزه این دانشگاه دارای هفت پردیس است و بیش از 32،000 دانشجو در آن ثبت نام کرده اند که تقریبا 20 درصد از آنها از متقاضیان بین المللی برای تحصیل در دانمارک هستند .

    مقاله فوق با عنوان تحصیل در دانمارک ، از سوی مشاوران موسسه مهاجرتی MIC ، خدمت شما عزیزان ارائه گردید .

    امیدواریم مطالعه آن پاسخگوی پرسش های اولیه علاقه مندان بوده باشد ، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر لطفا با مشاورین ارشد ما در تهران و شیراز در تماس باشید تا بهترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان را به شما معرفی کنیم . از اینکه به ما اعتماد می کنید ، از شما سپاسگزاریم .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.