تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    اتریش یکی از گزینه های پیشنهادی برای افراد علاقمند به تحصیل در خارج از کشور است که خواهان تحصیل با هزینه کم و حتی رایگان می باشد . دانشگاه های این کشور در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد و امکان تحصیل به زبان انگلیسی و آلمانی در دانشگاه های این کشور وجود دارد . یکی از دانشگاه های برتر این کشور دانشگاه فنی وین است که در این مقاله موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین به بررسی تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش ، دانشکده ها و دپارتمان های موجود در این دانشگاه را بیان کرده و مراحل پذیرش در دانشگاه فنی وین را ذکر خواهند کرد .

    بررسی تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش

    دانشگاه فنی وین اولین دانشگاه فنی در بین کشور های اروپایی آلمانی زبان است . امروزه ، این دانشگاه در بین برترین دانشگاه های جهان برای تحصیل و تحقیق قرار دارد . اگر چه تحقیقات بنیادی در مطالعات کاربردی دانشگاه فنی وین اولویت دارد .

    علاوه بر این ، خدمات به عنوان حل مشکل با تکنولوژی بالا و تخصص معاینه برای صنعت و اقتصاد ارائه می شود . شرکت های مبتنی بر نوآوری به شدت علاقه مند به همکاری با دانشگاه فنی وین بر اساس تحقیقات با تکنولوژی و کیفیت بالا هستند .

    در حال حاضر 22 دانشگاه ، 21 دانشگاه علوم کاربردی ، 6 دانشگاه هنر ، 13 دانشگاه خصوصی و 17 کالج دانشگاهی تربیت معلم در اتریش وجود دارد . از مهم ترین دانشگاه های دولتی این کشور دانشگاه فنی وین است .

    این دانشگاه در زمینه تدریس و همچنین تحقیق در سطح گسترده ای از بین المللی و داخلی به رسمیت شناخته است و این دانشگاه با شرکت های فنی برتر جهان همکاری دارد . تحصیل در اتریش و در این دانشگاه به معنی دستیابی به طیف وسیعی از دانش پایه همراه با فرصت تحصیل بر اساس علاقه و موضوع است .

    تاریخچه دانشگاه فنی وین اتریش

    از بین دانشگاه های اتریش این دانشگاه دارای محبوبیت بسیار است . دانشگاه فنی وین اتریش در سال 1815 توسط امپراطور فرانسیس دوم به عنوان موسسه پلی تکنیک امپریال و سلطنتی تاسیس شد . در سال 1872 این موسسه به عنوان 1872 کالج فناوری نامگذاری شد .

    با آغاز تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش در مقطع دکترا و فوق لیسانس در سال 1975 این دانشگاه به نام دانشگاه فناوری وین تغییر نام یافت . تحصیل در دانشگاه های اتریش برای دانشجویان بین المللی جذابیت فراوان دارد چرا که علاوه بر اعتبار دانشگاه . هزینه مقرون به صرفه در کشوری امن تحصیل خواهند کرد .

    تاریخچه دانشگاه فنی وین اتریش

    اعتبار علمی دانشگاه فنی وین اتریش

    دانشگاه فنی وین اتریش با ارائه سطح بالایی از تحقیقات و آموزش ، یکی از معتبر ترین دانشگاه های فن آوری در جهان است . این دانشگاه یکی از موفق ترین دانشگاه های فنی برای تحصیل در اروپا و بزرگترین موسسه تحقیقاتی و فنی علمی اتریش محسوب می شود .

    به عنوان یک دانشگاه فنی ، این دانشگاه طیف گسترده ای از مفاهیم علمی را از تحقیقات انتزاعی و اصول پایه علوم تا کاربرد فناوری تحقیق و همکاری با صنعت را پوشش می دهد . برای 200 سال ، دانشگاه فنی وین محل تحقیق ، آموزش و یادگیری بوده است .

    این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در سال 2019 در رتبه 199 قرار دارد و در بین 251-300 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده است . در طول سال ها ، دانشگاه موقعیت خوبی در بخش های مهندسی و کامپیوتر داشته و این موقعیت را به خوبی حفظ کرده است در ادامه این مقاله از موسسه مهاجرتی MIC به معرفی هرچه بیشتر این دانشگاه خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید.

    در مورد دانشگاه های فنی وین اتریش

    دانشگاه فنی وین به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی تعهدی برای تعیین بالاترین استاندارد ها در انتقال دانش بر اساس رویکرد سه جانبه تحقیق ، آموزش و نوآوری دارد . این دانشگاه دارای 4.800 کارمند ، 30.000 دانشجو و 2700 فارغ التحصیل برای هر سال است . 19 درصد دانشجویان محصل در این دانشگاه ، دانشجویان بین المللی از سراسر جهان هستند . تدریس و تحقیق در این دانشگاه بر روی مهندسی ، علوم رایانه و علوم طبیعی تمرکز دارد .

    این دانشگاه شامل هشت دانشکده یعنی دانشکده های ریاضی و اطلاعات ژئوفیزیک ، دانشکده فیزیک ، دانشکده شیمی ، دانشکده کامپیوتر ، دانشکده مهندسی برق و فن آوری اطلاعات ، دانشکده مهندسی مکانیک ، دانشکده معماری و برنامه ریزی منطقه ای می باشد .

    دانشجویان محصل در این دانشگاه می توانند در رشته هایی از معماری و برنامه ریزی تا مهندسی شیمی ، ریاضیات فنی ، شیمی و فیزیک ، هندسه توصیفی ، ریاضیات ، شیمی و فیزیک تحصیل کنند . تعامل بین رشته ها یک پیش شرط برای حفظ موقعیت این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاهی خارج از کشور است .

    مراحل پذیرش در دانشگاه فنی وین اتریش

    • مرحله 1 . در سایت دانشگاه ابتدا بایست محدوده برنامه های ارائه شده برای تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش را بررسی کرده و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید . بر روی برنامه تحصیلی انتخابی خود کلیک کنید و اطلاعات موجود در مورد برنامه درسی را بخوانید . به این ترتیب ، در مورد محتویات و ساختار برنامه تحصیل انتخاب شده اطلاع کسب خواهید کرد .
    • مرحله 2 . فرم درخواست پذیرش خود را تکمیل و ارسال کنید . مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش را به صورت پی دی اف برای دانشگاه ارسال کنید .
    • مرحله 3 . پذیرش شخصی در برنامه تحصیلی خود . دریافت نامه پذیرش از دانشگاه نیازمند گواهی قبولی در آزمون ورودی است .
    • مرحله 4 . پرداخت هزینه تحصیل و هزینه انجمن دانشجویی
    • مرحله 5 . ثبت نام برای رشته تحصیلی مورد نظر در دانشگاه فنی وین
    مراحل پذیرش در دانشگاه فنی وین اتریش

    مدارک پذیرش از دانشگاه فنی وین اتریش

    • پاسپورت معتبر
    • قبولی در آزمون ورودی دانشگاه برای رشته های خاص
    • ترجمه رسمی مدرک دیپلم دبیرستان و پیش دانشگاهی به زبان آلمانی یا انگلیسی
    • CV تحصیلی به زبان آلمانی
    • پرداخت هزینه اتحادیه دانشجویی
    • تکمیل فرم درخواست پذیرش
    • گواهی تسلط به زبان آلمانی در سطح A2

    مقاطع تحصیلی در دانشگاه فنی وین اتریش

    هنگام تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش ، 19 برنامه کارشناسی ، 31 برنامه کارشناسی ارشد ، 3 برنامه دکترا و برنامه های آموزش مداوم مختلف را ارائه می شود . یک دوره کارشناسی یک دوره پایه ای است که آمادگی حرفه ای را برای وظایف حرفه ای و ورود به بازار کار فراهم می کند که نیازمند استفاده از دانش و روش های علمی است . برنامه های کارشناسی در دانشگاه فنی وین سه ساله است که مربوط به 180 واحد می باشد . در پایان موفقیت آمیز برنامه ، دانشجویان مدرک لیسانس علوم (BSc ) را دریافت می کنند .

    کارشناسی ارشد در دانشگاه فنی وین اتریش

    یک برنامه کارشناسی ارشد برنامه تحصیلی معتبر است که به منظور ارتقاء و تکمیل آموزش دانشجویان طراحی شده است . برنامه های کارشناسی در دانشگاه فنی وین به طور کلی چهار ترم طول می کشد که مربوط به 120 واحد است .

    دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس از یک موسسه آموزشی غیر از دانشگاه فنی وین هستند ، ممکن است نیاز به امتحانات اضافی داشته باشند . اگر چه این برنامه به نام برنامه کارشناسی ارشد است دانش جویان پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه ، عنوان Diplalingenieur ( Dipl . -Ing ) را دریافت می کنند . فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد به دو زبان آلمانی و انگلیسی دریافت خواهند کرد .

    دکتری تخصصی در دانشگاه فنی وین اتریش

    برنامه دکترا هنگام تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش شش ترم طول می کشد . علاوه بر پایان نامه و تز دکتری دانشجویان مقطع دکتری ملزم به گذراندن 180واحد می باشد . برنامه دکترا به وسیله کمیته دفاع از پایاننامه توسط کاندید مورد ارزیابی قرار می گیرد .

    دکتری تخصصی در دانشگاه فنی وین اتریش

    فارغ التحصیلان دکتری در علوم فنی عنوان Doktor_in der Technischen Wissenschaften ( دکتر تکنسین ) ، فارغ التحصیلان دکترای علوم طبیعی مدرک تحصیلات تکمیلی Doktor_in der Naturwissenschaften ( فارغ التحصیل دکترا ) و فارغ التحصیلان دکترا در علوم اجتماعی و اقتصادی عنوان Doktor_in der Sozial – und Wirtschaftswissenschaften دریافت می کنند .

    آموزش مداوم در دانشگاه فنی وین اتریش

    مرکز آموزش مداوم طیف گسترده ای از محصولات متناسب با نیازهای فارغ التحصیلان با زمینه فنی و علمی و همچنین الزامات شرکت ها را ارائه می دهد . این شامل برنامه های تمام وقت و نیمه وقت است . مرکز آموزش مداوم ، با ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت بالا ، موقعیت خود را به عنوان شریک صالح در بازار آموزش مداوم تحصیلات عالی بین المللی تقویت خواهد کرد .

    در این مقاله که با تلاش موسسه مهاجرتی MIC جمع آوری گردید ، تحصیل در دانشگاه فنی وین اتریش مورد بررسی قرار گرفته ، اعتبار علمی دانشگاه و مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه به مختصر بیان شد . برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص تحصیل در دانشگاه های اتریش و مواردی از این قبیل می توانید با کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.