امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج

از ما مشاوره رایگان دریافت کنید!

با ما در ارتباط باشید و سوالات، ابهامات و نگرانی های خود را از طریق راه های ارتباط زیر با ما در میان بگذارید. از طریق شماره تماس زیر میتوانید با مشاورین ما گفتگو کنید

مشاوره رایگان

90003031

    درخواست فوری بررسی شرایط

    پیدا کردن تحصیلات مناسب در خارج از کشور یک تصمیم بزرگ است ، ما همیشه به سوالاتی که از ما پرسیده می شود گوش می دهیم و سعی می کنیم با ارائه بهترین مشاوره ها به تقاضای علاقه مندان تحصیل در خارج از کشور پاسخ دهیم . کارشناسان تخصصی ما موسسه مهاجرتی مشاوران برگزیده مهرآفرین در ارائه هر گونه خدمات مهاجرتی پیشقدم هستند و بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار می دهند . آنها در این مقاله امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج را معرفی می نمایند . جهت برخورداری از خدمات رایگان ، لطفا با دفتر ما تماس بگیرید .

    آشنایی با امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور

    تحصیل در خارج از کشور شامل بررسی چند معیار مهم است . یکی از اصلی ترین این معیارها ، سطح امنیت کشور مقصد می باشد . با توجه به افزایش میزان جرم و جنایت در جهان ، دانشجویان و خانواده های آنها با خیال آسوده نمی توانند هر کشوری را برای تحصیل انتخاب کنند و این نگرانی عمده بسیاری از والدین می باشد .

    ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی معتبر ، وظیفه داریم که علاوه بر بررسی کیفیت آموزشی کشورها ، سطح امنیت آنها را نیز مدنظر قرار داده و متضمن امنیت جانی متقاضیان نیز باشیم . بر همین مبنا ، مقاله ای با عنوان امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور آماده کرده ایم تا بدین وسیله یک پیش زمینه ذهنی برای خوانندگان فراهم کرده باشیم و سپس در ملاقات حضوری سایر جزییات را ارائه دهیم .

    شاخص های امنیت در کشورهای جهان

    مبنای اصلی رتبه بندی امن ترین کشورها در جهان ، شاخص صلح جهانی است . موسسه اقتصاد و صلح سالانه گزارشی در این مورد منتشر می کند . این گزارش کشورها را بررسی می کند تا مطمئن شوند که خطرناک ترین آنها کدام هستند . در مجموع 23 شاخص متفاوت برای تعیین چگونگی امنیت و خطرناک بودن یک کشور وجود دارد ، وقوع درگیری های بین المللی و امنیت داخلی و ایمنی جامعه از شاخص های تاثیر گذار در این رتبه بندی است .

    بر اساس گزارش سال 2018 ، کشور ایسلند به عنوان امن ترین کشور جهان محسوب می شود . این اولین بار نیست که ملت ایسلند این افتخار را دریافت می کنند در واقع ، 11 سال متوالی است که ایسلند نقطه عطفی در فهرست امنیت جهانی داشته است . در این مقاله ما امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج را بر اساس لیست منتشر شده در سال 2019 ، را معرفی می کنیم و البته در این لیست نیز ایسلند همچنان جایگاه اول را به خود اختصاص داده است .

    رتبه یک تا سه امن ترین کشورهای جهان 2019

    رتبه یک تا سه امن ترین کشورهای جهان 2019

    1. ایسلند : ایسلند شمالی ترین کشور در قاره اروپا با جمعیتی بالغ بر 304000 نفر تا به امروز امن ترین کشورجهان برای مطالعه و زندگی بوده است . این کشور از سطح رفاه و امکانات اجتماعی بالایی برخوردار است . ایسلند تا قرن بیستم فقیرترین کشورهای جهان بود اما در طول یک صده توانسته است به مرفه ترین و امن ترین کشورجهان تبدیل شود . نسبت به دیگر اعضای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، میزان مالیات در این کشور نسبتا پایین است .
    2. نیوزیلند : نیوزیلند جای خوبی برای تحصیل در خارج از کشور است و همانند ایسلند برای سال های زیادی از بهترین مقاصد مطالعه خارج از کشور بوده است . جمعیت دانشجویان بین المللی در سالهای اخیر در نیوزیلند افزایش یافته است و اکنون یکی از محبوب ترین مکان های تحصیل در خارج از کشور است . بسیاری از دانشجویان اقامت نیوزلند پس از تحصیل را انتخاب می کنند . علاوه بر امنیت ، در نهایت این آموزش و پرورش نیوزیلند است که نقش اصلی را در انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی بسیاری از دانشجویان ایفا می کند .
    3. اتریش : اتریش دارای یک مکان مرکزی در اروپا با ظاهری بسیار زیبا است و دارای سیستم تحصیلات عالی خیره کننده ای است . اهمیت تحصیل در اتریش بیشتر به دلیل هزینه های پایین آن است که حتی برای دانشجویان بین المللی نیز بسیار مقرون به صرفه است . مردم محلی اتریش گویش های متنوعی از آلمانی را بیان می کنند و تقریبا همه به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند ، بنابراین یک مقصد عالی برای تمرین مهارت های زبان شما است . در ادامه این مقاله از موسسه مهاجرتی MIC به ترتیب ، امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور معرفی خواهند شد .

    پرتغال ، رتبه چهارم امن ترین کشور جهان

    کشور پرتغال ، مکانی زیبا و خوش آب و هوا است که امسال در لیست امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج قرار گرفته است . این کشور همانند سایر کشورهای اروپایی ، به دانشجویان فرصت کار ، زندگی و اخذ اقامت دائم را می دهد . انواع بورسیه تحصیلی در این کشور در بین دانش آموزان داخلی و خارجی به طور مساوی ارائه می گردد .

    دانمارک ، رتبه پنجم امن ترین کشور جهان

    بر اساس شاخص صلح جهانی ، دانمارک در لیست امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج ، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است . دانمارک دارای جمعیتی ایمن ، کم جرم و جنایت و دوستانه با شهرت های بالا و چشم اندازهای خیالی است .

    آموزش و پرورش دانمارک نوآورانه و مدرن است و مدارک تحصیلی آن در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و شما را به یک پایه و درجه عالی برای حرفه آینده خود می رساند . به همین دلیل ، آسان است که ببینیم چرا بسیاری از مردم ، تحصیل در دانشگاه های دانمارک را به عنوان برترین مکان تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند .

    کانادا ، رتبه ششم امن ترین کشور جهان

    کانادا ، رتبه ششم امن ترین کشور جهان

    کانادا یکی از مسالمت آمیزترین کشورهای این سیاره است ، که جمعیت بسیار متفاوتی دارد و مناظر خیره کننده ای را نشان می دهد که زیبایی آمریکای شمالی را نشان می دهد .

    یکی از بهترین تصمیمات ممکن برای تحصیل در خارج از کشور تحصیل در کانادا است ، چیزهای جذابی برای دانشجویان بین المللی دارد و تقریبا غیرممکن است که کسی آنها را دوست نداشته باشید .

    جمهوری چک ، رتبه هفتم امن ترین کشور جهان

    جمهوری چک یکی از زیباترین کشورهای اروپای شرقی است که دارای دانشگاه های بسیار مدرن و پیشرفته ای می باشد . سطح امنیت و رفاه در جمهوری چک در سال 2019 مورد بررسی قرار گرفته و در میان امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج ، این کشور را به عنوان هفتمین کشور امن جهان معرفی کرده است .

    لازم به ذکر است که موضوع امنیت و رفاه زندگی در جمهوری چک از سالیان پیش برای دانشجویان بین المللی به اثبات رسیده بود و این کشور از معروف ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بوده است . امروزه تقریبا 40000 دانشجوی خارجی در جمهوری چک تحصیل می کنند و از تمامی جوانب زندگی در این کشور احساس رضایت دارند .

    سنگاپور ، رتبه هشتم امن ترین کشور جهان

    سنگاپور یک کشور خوشبخت و با استعداد است که فرصت های زیادی را برای تحصیل ، کار و اوقات فراغت ارائه می دهد . این کشور به عنوان یک کشور الگو برای جامعه و اقتصاد جهانی است . تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در سنگاپور وجود دارد که از محیطی هیجان انگیز و چند فرهنگی و وجود یک مکان واقعا محرمانه برای مطالعه لذت می برند .

    سنگاپور فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که مایل به تحصیل در رشته های تحصیلی یا تحقیق در یک دانشگاه جهانی می باشند . موسسات آموزشی این کشور به شدت بر منافع تحصیلی دانش آموزان تمرکز می کنند و مجموعه ای گسترده از دوره ها و برنامه های در همه سطوح مطالعه را ارائه می دهد .

    ژاپن ، رتبه نهم امن ترین کشور جهان

    ژاپن کشوریست که در طول تاریخ از بلایای زیادی رنج برده است و همواره سعی کرده است تا با خشونت در جهان مبارزه کند . در حال حاضر ، ژاپن یک کشور مسالمت آمیز و یک جای مناسب برای تحصیل است . شما می توانید امنیت را در میان ملت با فرهنگ ژاپن در شهرها و یا در باغ های آرام اطراف شهر بررسی و به وضوح ببینید .

    ژاپن جوامع مختلف را تشویق می کند تا امنیت کشورهایشان را تامین کنند . ژاپن علاوه بر تصاحب یکی از صندلی های امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل در خارج ، در میان پیشرفته ترین کشورهای جهان نیز جایگاه بالایی دارد و برای افرادی که مایل به تحصیل در مهندسی ، فن آوری یا علوم هستند ، گزینه مناسبی است .

    ژاپن ، رتبه نهم امن ترین کشور جهان

    ایرلند ، رتبه دهم امن ترین کشور جهان

    این کشور به خاطر جمعیت استقامتی آن شناخته شده است ، بنابراین جای تعجب نیست که این ویژگی در فهرست مطالعات امنیت جهانی وجود دارد . این یک کشور کوچک است که موسسات آموزش برجسته ای دارد . ایرلند یک کشور دوست داشتنی در جهان است که تا کنون دو بار به عنوان یک کشور امن برای تحصیل در خارج از کشور ، که آموزش عالی در محیط انگلیسی زبان را به ارمغان می آورد .

    نگاهی بر امن ترین کشورهای اروپا برای تحصیل

    بر اساس آمار جهانی ، 30 کشور اروپایی در میان 50 کشور برتر جهان قرار دارند . در سال گذشته از میان امن ترین کشورهای جهان ، 14 کشور از اروپا حضور داشته اند . تقریبا تمام کشورهای اروپایی نسبت به ایالات متحده آمریکا برای دانش آموزان بین المللی امن تر هستند .

    با این وجود ممکن است برخی از تفاوت ها از کشور به کشور وجود داشته باشد . در پایان این مقاله از موسسه مهاجرتی مهرآفرین ، به برخی از امن ترین کشورهای اروپایی نظری انداخته و بهترین آنها برای تحصیل در اروپا را معرفی می کنیم :

    • فنلاند
    • سوئد
    • آلمان
    • اتریش
    • انگلستان
    • ایرلند

    هرچند که زندگی و تحصیل در خارج از کشور هیچ جای ترس و نگرانی ندارد ، اما تنها چیزی که باید بسیار مراقب آن باشید این است که شما ممکن است برای اقامت دانشجویی در شهرهای بزرگ برای پیدا کردن و اجاره آپارتمان ، دچار مشکل شوید و ممکن است در لیست های تقلبی اجاره آنلاین منتشر شده توسط کلاهبرداران قرار بگیرید . موسسه مهاجرتی مهرآفرین ، دارای افراد برجسته ای است که می توانند شما را در انتخاب امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور و همچنین بهترین دانشگاه های خارج از کشور راهنمایی کنند . برای این منظور با دفاتر ما در شهرهای تهران و شیراز در تماس باشید .

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.